“Winkelgebied!”

Halve dag Sightseeing Tour in Tokio
Geclassificeerd als nr. 7 van 540 dingen om te doen in Chuo
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor op gesteld: ik heb werkelijk helemaal niets met winkelen dus als je dan in een district loopt om naar de vismarkt te gaan en je komt alleen maar dure winkelketens tegen dan kan ik mij voorstellen dat het voor shoppers een geweldig gebied is om doorheen te lopen. Mooie winkels (buitenkant), super modern en er tussen staan soms nog oude kleine gebouwtjes en er staat een pracht van een theater (fotogeniek)! Zelf vond ik het maar zo zo maar gelukkig mogen smaken verschillen toch?

14 oktober 2017 beoordeeld

Straat naar straat met mooie winkels, voor mij om kijken maar kopen nou nee. maar zoek je de dure merken dan zit je meer dan goed.

25 september 2017 beoordeeld

uitstekend voor shopping en zeer goede uitvalsbasis om de rest van <tokio te bezoeken omdat van hieruit openbaar vervoer zeer goed is naar de rest van Tokyo

16 augustus 2017 beoordeeld

Leuk om als toerist hier naartoe te gaan en je te vergapen aan alle dure merken. De ene winkel is nog groter dan de andere. Het zijn allemaal hoge, moderne gebouwen. Ze vergelijken het qua luxe met 5th Avenue of Rodeo Drive, maar die twee winkelstraten zijn wel gezelliger dan deze moderne variant.
Als je de mainstream winkelmerken zoekt dan moet je bij Shibuya zijn, dat is ook een grote shoppingwijk met veel fastfoodketens en winkels als Adidas, Zara, H&M, G-Star etc.
Als je kneuterige chinese winkeltjes wilt met waaiers, eetstokjes etc, is Asakusa een hele leuke wijk en dan het gebied rond de Sensei-Ji tempel. Ook een mekka van kleine Japanse restaurantjes met maar een paar tafeltjes maar heerlijk eten.

Bekijk meer beoordelingen
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je Tokio bezoekt moet je tijd nemen om eens door de straten van Ginza wijk te slenteren, hier komt luxe en rijkdom tesamen.
Alle dure boetieks zijn aanwezig en de buildings zijn werkelijk prachtig zeker als het donker is.
Voor wie interesse heeft om iets te kopen in Ginza, 1m2 kost 365.000 dollar!!

Reizigers die Ginza bekeken, bekeken ook

In Ginza geweest? Deel je ervaringen!