“Geweldig hotel!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Geclassificeerd als nr. 9 van 83 hotels/ryokan in Chiyoda
11 augustus 2017 beoordeeld

Hotel Niwa Tokyo is een heel mooi, verzorgd hotel. Het personeel is supervriendelijk en de kamers zijn heel proper. De ligging is zeer rustig, op wandelafstand van de Tokyo Dome en Suidobashi station.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Dear TinaB1990,

Thank you for your kind words regarding our hotel. I am pleased that your stay was enjoyable. Outstanding guest service is very important to us and we continue to strive toward higher levels every day. We look forward to seeing you again.

8 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven er 6 dagen en genoten er vanuit ons bed op de 14de verdieping van het schitterend uizicht en de lichtjes van de nachtelijke stad. De standaardkamer was net ruim genoeg, heel proper en met dagelijks nieuw voorzieningen o.a. ook een kraakverse witte pyjama, sloefjes, thee, flesjes water, tandenborstels, ... Naast het groot raam is er nogeen smal raam dat open kan.Het ontbijt was heel gevarieerd en lekker, zowel typisch Japans als Westers, alleen kaas miste ik een beetje. Wel heerlijke koffie. Het restaurant hebben we niet geprobeerd, té duur! Er zijn wel veel typische restaurantjes in de nabije buurt.

Kamertip: Kamers met twee aparte bedden zijn ruimer dan de standardkamers met klein dubbelbed.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear Ann D,

I appreciate your feedback following your recent stay at Hotel Niwa Tokyo. We are pleased that we met your expectations and look forward to hopefully welcoming you back again in the near future.

7 augustus 2017 beoordeeld

Positief: zo goed als alles! Zeer mooi en functioneel ingericht hotel met perfecte service in erg rusige buurt. Lekker ontbijt.
Negatief: eigenlijk niets
Het hotel is gelegen in een zeer rusige buurt waar weinig te beleven valt, dus je moet steeds de trein nemen. We aten de avond van aankomst in het restaurant van het hotel. Perfect bereide vis, maar redelijk prijzig.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Reinoud C,

Thank you for choosing Hotel Niwa Tokyo as your home away from home. We appreciate to hear that you liked the stay with us. Your review and feedback would help us a lot to improve our service, and we wish you will be back to visit us again in near future.

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een geweldige Kerst en Oud gehad.
Wij kwamen 24 december aan en er stond ook een kerstboom op onze mooie maar kleine suite.
Wij hebben ook in het Japanse restaurant een geweldig Kerst diner gegeten echt top.
Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een geweldige tijd gehad.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2016

Dear klazina001

Thank you for your review. We always appreciate feedback as it helps us to improve.

14 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op 5 min lopen van de JR line en beschikt over kleine maar zeer fijne kamers en deze zijn echt schoon. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een standaard kamer. Een echte aanrader!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
hotelniwa, Guesr Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2016

Dear Marleen,

15 maart 2016 beoordeeld

Het is een prima hotel, met kleine kamers waar wel een klein raampje open kan. De receptie is behulpzaam, maar traag. Het schijnt 5 min lopen naar een treinstation te zijn, maar wij hebben de taxi genomen.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met vrienden
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Dear Ysophiaa,

Thank you for choosing Hotel Niwa Tokyo as your home away from home. I appreciated that you have taken the time to let us know your experience and feeling towards our hotel. Hoping to have continuous support from you.

30 oktober 2015 beoordeeld

Mooi ingerichte kamers, waarbij aan alles is gedacht, waterkoker, strijkijzer en strijkplank, een wasdroog draad, tandenborstels met tandpasta, scheermes met scheerschuim etc. Een geweldig ontbijt met alles ruim voorradig,zeer behulpzaam personeel en dicht bij een treinstation, vanwaar je alles gemakkelijk kunt bereiken

Kamertip: De kamers zijn nogal warm. Airco aan met blower
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2015

Dear Martin S,

Yuriko Suneya

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Chiyoda in overweging
Shinbashi Shiodome, Odaiba
THE GATE HOTEL Asakusa Kaminarimon by HULIC
Shinbashi Shiodome, Odaiba
Royal Park Hotel The Shiodome, Tokyo
Prijzen weergeven

In Hotel Niwa Tokyo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Niwa Tokyo

Adres: 1-1-16 Misakicho, Chiyoda 101-0061, Tokyo Prefecture
Locatie: Japan > Kanto > Tokyo Prefecture > Tokio > Chiyoda > Kanda, Akihabara, Ochanomizu
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Geclassificeerd als nr. 9 van 83 hotels/ryokan in Chiyoda
Prijsklasse: € 85 - € 223 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Niwa Tokyo 4*
Aantal kamers: 238
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Niwa Tokyo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?