Beoordeeld op 7 augustus 2017

Positief: zo goed als alles! Zeer mooi en functioneel ingericht hotel met perfecte service in erg rusige buurt. Lekker ontbijt.
Negatief: eigenlijk niets
Het hotel is gelegen in een zeer rusige buurt waar weinig te beleven valt, dus je moet steeds de trein nemen. We aten de avond van aankomst in het restaurant van het hotel. Perfect bereide vis, maar redelijk prijzig.

Datum van verblijf: augustus 2017
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Dear Reinoud C,

Thank you for choosing Hotel Niwa Tokyo as your home away from home. We appreciate to hear that you liked the stay with us. Your review and feedback would help us a lot to improve our service, and we wish you will be back to visit us again in near future.

Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een geweldige Kerst en Oud gehad.
Wij kwamen 24 december aan en er stond ook een kerstboom op onze mooie maar kleine suite.
Wij hebben ook in het Japanse restaurant een geweldig Kerst diner gegeten echt top.
Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een geweldige tijd gehad.

Datum van verblijf: december 2016
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2016

Dear klazina001

Thank you for your review. We always appreciate feedback as it helps us to improve.

Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op 5 min lopen van de JR line en beschikt over kleine maar zeer fijne kamers en deze zijn echt schoon. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een standaard kamer. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: december 2016
hotelniwa, Guesr Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2016

Dear Marleen,

Beoordeeld op 15 maart 2016

Het is een prima hotel, met kleine kamers waar wel een klein raampje open kan. De receptie is behulpzaam, maar traag. Het schijnt 5 min lopen naar een treinstation te zijn, maar wij hebben de taxi genomen.

Datum van verblijf: februari 2016
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2016

Dear Ysophiaa,

Thank you for choosing Hotel Niwa Tokyo as your home away from home. I appreciated that you have taken the time to let us know your experience and feeling towards our hotel. Hoping to have continuous support from you.

Beoordeeld op 30 oktober 2015

Mooi ingerichte kamers, waarbij aan alles is gedacht, waterkoker, strijkijzer en strijkplank, een wasdroog draad, tandenborstels met tandpasta, scheermes met scheerschuim etc. Een geweldig ontbijt met alles ruim voorradig,zeer behulpzaam personeel en dicht bij een treinstation, vanwaar je alles gemakkelijk kunt bereiken

Kamertip: De kamers zijn nogal warm. Airco aan met blower
Datum van verblijf: oktober 2015
hotelniwa, Guest Relations van Hotel Niwa Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2015

Dear Martin S,