TripAdvisor
Elburg
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Klant is koning???? Niet dus”
Beoordeling van Olde Regthuys Restaurant 't

Olde Regthuys Restaurant 't
Een tafel reserveren
do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 25 Restaurants in Elburg
Keukens: Europees
Beschrijving: Informeel genieten van goede service en eten met een gevarieerde menukaart, vis, vlees, vegetarisch, glutenvrij, tapas, high tea. Uit en u toch thuis voelen.
14 september 2019 beoordeeld

20 jaar een bedrijf en dan kan er natuurlijk iet mis gaan Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt maar bied dan een kopje koffie of een drankje aan voor het lange wachten. Gisteravond waren ze ons vergeten kan gebeuren. Hier komen we niet meer terug. Wij vergeten dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Wij waren u zéker niet vergeten, maar het heeft net als bij andere gasten langer geduurd dan gemiddeld, ivm de jaarlijkse Botterdagen, voor ons qua dinergasten het druktste weekend van het jaar. Onze koks doen meer dan hun best, maar idd, soms loopt het anders zoals wij zouden willen, excuses.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de fiets van Nunspeet naar Elburg. En dan even een bakje koffie op deze mooie locatie midden in het oude Elburg.

Erg mooi servies als detail en de lunchgerechten zien er ook uitmuntend uit.

Aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Wat fijn om te horen, bedankt en tot ziens!

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb gereserveerd voor drie personen. Bij aankomst een mooi plekje buiten op het terras. Service is goed en het eten was erg lekker. Locatie is erg mooi. Je zit echt midden in het centrum. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Dank je wel, en jullie zaten inderdaad op het mooiste plekje van het terras! Fijn dat alles naar wens was, tot ziens.

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met twee gezinnen gegeten na een wandeling in Elburg. Binnen is het leuk ingericht en de bediening was vlot en zeer vriendelijk. De lunchkaart is wellicht niet heel origineel qua aanbod, maar biedt wel voldoende keuze. De porties waren vrij groot vond ik zelf. Wij vonden het meergranenbrood met noten erg lekker! De broodjes pulled chicken en beenham vielen goed in de smaak. De tosti was ook van behoorlijk formaat. Je gaat dus zeker met een volle maag naar buiten. De prijs is gezien de locatie en de portie redelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Dank u wel voor uw reactie, wij horen idd regelmatig dat de porties groot zijn, maar wij horen liever dat onze gasten teveel/genoeg hebben, dan dat zij nog steeds trek hebben nadien!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was gisteren een dagje uit naar Elburg, een mooie zomer dag. Ik belandde op de rondvaart over het Veluwemeer, die gisteren drie uur duurde, dus was pas laat voor de lunch (15:30 uur). Ik had mezelf een zeetongetje beloofd, maar pas bij het derde restaurant kon dat worden geserveerd voor de lunch. En dat bleek bij het Olde Regthuys, een uiteindelijk geweldige samenloop van omstandigheden! Ik vond een fijn plekje op het terras, een super attente jonge man die me bediende. Ik at een lekker zeetongetje met daarbij een perfect aangemaakt kommetje salade en gebakken aardappeltjes. Mooi glaasje Chardonnay erbij, mijn middag kon niet meer stuK! Ik kom graag terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Dat is nog eens een leuk bericht, we zien u graag weer terug, en fijn dat u zo'n heerlijke middag heeft gehad!

Reizigers die Olde Regthuys Restaurant 't bekeken, bekeken ook

In Olde Regthuys Restaurant 't geweest? Deel je ervaringen!