“Super vers en zeer smaakvol ”
Beoordeling van Olde Regthuys Restaurant 't

Olde Regthuys Restaurant 't
Een tafel reserveren
za 21-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Elburg
Keukens: Europees
Beschrijving: Informeel genieten van goede service en eten met een gevarieerde menukaart, vis, vlees, vegetarisch, glutenvrij, tapas, high tea. Uit en u toch thuis voelen.
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk knapperig vers brood, net als bij de overburen. We hebben er geluncht en kregen ruim gevulde borden met heerlijk notenbrood. Ik had de tonijnsalade waar sla en zongedroogde tomaatjes op lagen. Mijn zoon had broodje carpaccio, overal veel beleg op. Dochter had kroketten met ook weer het heerlijke brood. Super top eten en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: mei 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Wat fijn om te horen, onze bakker heeft dit brood speciaal voor ons bedacht!

14 april 2019 beoordeeld

Met een groep vrienden hier genoeten van een lekkere lunch.
Je moet wel reserveren, het was doorde week ook behoorlijk druk.
Iedereen was zeer tevreden, de gevulde vissoep is aan te bevelen, ook lekkere salades.
Redelijke prijs ook voor de drankjes.

Datum van bezoek: april 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Fijn dat jullie gezelschap tevreden was, en ja, wil je met een groep zeker zijn van een plek, dan is reserveren aan te raden, aangezien onze lunch altijd "vol" is, wellicht tot ziens!

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg relaxte plek en heerlijk gegeten. Diverse gerechten met vis en vlees. Alles beviel goed. Als ik dan iets moet noemen als aandachtspuntje... dan waren het de aardappeltjes die een beetje een botersmaak hadden. Maar verder erg lekker En ik zou hier zeker terug komen! Daarnaast ook super vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: april 2019

Wat een leuke reactie, en zeker ook welkom de volgende keer!

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant. Uitgebreide keuze op de menu kaart. Wij deden mee aan de week zonder vlees. Maar dat was ook nu geen probleem. Mijn man had brood met heerlijke mozzarella. En ik had de oude kaas.
Beide heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: maart 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Dank je wel voor de reactie, leuk gesprek gehad!

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier smakelijk gegeten op een ongewoon lenteachtige maandagavond. Drukke zaak met kleine tafels. Wat last van vliegjes. Heerlijke zalmforel gegeten. Perfect bereid.

Datum van bezoek: februari 2019
carinnj, Eigenaar van Olde Regthuys Restaurant 't, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Bedankt voor uw positieve reactie! Helaas zijn door de zachte winter de vliegjes nu alweer tevoorschijn gekomen, wij doen ons best om dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar de natuur laat zich niet dwingen helaas!

Reizigers die Olde Regthuys Restaurant 't bekeken, bekeken ook

In Olde Regthuys Restaurant 't geweest? Deel je ervaringen!