“Geweldig wat een smaak beleving en top sfeer”
Beoordeling van Brasserie Suyd

Brasserie Suyd
Geclassificeerd als nr. 16 van 26 Restaurants in Elburg
Beschrijving: Bij Brasserie Suyd kun je gezellig samenkomen, genieten van goed eten en heerlijk ontspannen borrelen. Dit alles in een ongedwongen en sfeervolle omgeving midden in het historische centrum van Elburg.
3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow wat een geweldige sfeer heerst er bij brasserie suyd en wat een smaak beleving. Als voorgerecht had ik de jalapeño cheese poppers met een pittige sausje! Wat een smaak beleving het pittige van de pepers en het romige van de kaas mjammie. Van mij mag deze op de kaart blijven. Hot Chicken Wings ook top. Laat staan het hoofdgerecht HEERLIJK alles is hoog op smaak gebracht. Je proeft de liefde van de kok! Mijn complimenten! Mocht je geïnteresseerd zijn in de hoofdgerechten die wij hadden, ik had pittige runderspiesjes en mijn man knoflook garnalen. Echte aanraders! Ik zeg mensen ga hier eten je krijgt er geen spijt van!

Datum van bezoek: oktober 2020

14 augustus 2020 beoordeeld

We hebben echt heerlijk gegeten. Alles goed op smaak en vooral goed op temperatuur. En net even anders...... Tubetje Zaanse mayonaise, gekruide frietjes in een apart zakje en lekkere hamburger(s). Mijn partner had de zalm, hij is kieskeurig maar ook de zalm was precies goed. En lekker gekruid/dressing. Kortom complimenten voor Roy en zijn staf. Tot slot wat helemaal in de smaak viel was de koffie. Echte kwaliteit voor een goede prijs en ook goed warm (heet). Wij komen zeker terug echt een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

Zoals de titel al zegt, een ontzettend goed restaurant. Kwaliteit van eten is hoog, evenals de bediening. Prijs/kwaliteit is prima.

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier weer na de periode van sluiting ivm corona tijd gegeten. Het was als vanouds top. Vond de kaart uitgebreid en voor ieder wat wil. Zelf dat ik de pork roast met een heerlijke pittige marinade/ saus en die kan ik aanraden! Bediening top. Ik kan Brasserie Suyd echt aanraden het is het verborgen juweeltje van Elburg!

Datum van bezoek: juli 2020
Brasserie-Suyd, Eigenaar van Brasserie Suyd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Super bedankt voor jullie mooie beoordeling!! Dat doet ons goed!!

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, aardige eigenaar, heerlijk en meer dan genoeg gegeten. Niet onbelangrijk het ziet er ook nog eens erg mooi uit. Een aanrader dus

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Brasserie Suyd bekeken, bekeken ook

In Brasserie Suyd geweest? Deel je ervaringen!