“Een oase van rust en sfeer”
Beoordeling van Tuin de Lage Oorsprong

Tuin de Lage Oorsprong
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 dingen om te doen in Oosterbeek
Attractiegegevens
18 oktober 2016 beoordeeld

Je wordt hartelijk ontvangen
De tuin is sfeervol ingericht en er is goede documentatie.
Na afloop kan je een kop koffie drinken met wat lekkers of een drankje nemen

Schrijf een beoordeling

7 oktober 2016 beoordeeld

Met het betreden van de tuin kom je terug in de negentiende eeuw van de landgoederen hier op de stuwwal. Met een hapje en een drankje, soms wat muziek of theater is het er prettig toeven. mijn kleinkind kon spelen met een houten bootje op de kleine vijver. Ik droomde ondertussen over mijn kinderjaren.

11 september 2016 beoordeeld

Naast genieten van de prachtige tuinen van de Lage Oorsprong, kon je vandaag ook luisteren naar optredens in de open lucht van projectkoor Volver (meegezongen) en het Kundri-koor (geluisterd). De moeite waard.

26 augustus 2016 beoordeeld

Veel muzikale activiteiten, kleinschalig georganiseerd, maar altijd met professionele verve gebracht. Ook hier een combinatie van cultuur en natuur met een link naar de historie van het landgoed en het gebruik ervan.

30 juni 2016 beoordeeld

Tuin de lage oorsprong is een kleinschalig park in Oosterbeek prachtig om te wandelen , met of zonder hond ..

Reizigers die Tuin de Lage Oorsprong bekeken, bekeken ook

In Tuin de Lage Oorsprong geweest? Deel je ervaringen!