Agoda.com
Expedia.comUS$ 100
TravelocityUS$ 100
Beoordeeld op 28 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prima omgeving.
Badkamer was erg smerig melding gemaakt zou de volgende dag opgelost zijn , helaas de dag erna niet opgelost , zondag tijdens het uitchecken weer gemeld .Er kon een drankje van de rekening af worden gehaald.
Zeer jammer dat het op de eerste dag niet was opgelost en dag 2 ook niet .
Erg jammer

Beoordeeld op 23 augustus 2022

Alles was perfect, de schoonmaak, de kamer met airco, het ontbijt en de vriendelijke mensen.
De omgeving als je aan komt rijden op de oprijlaan is zo mooi, alleen maar bossen waar we ook heerlijk in gewandeld hebben.

Beoordeeld op 22 augustus 2022

Snachts behoorlijk last gehad van geluidsoverlast. De muziek in de foyer stond de hele nacht aan. Daarnaast geluidsoverlast van een kamer in de buurt. Verder was de locatie wel erg mooi en het ontbijt was prima.

Beoordeeld op 18 augustus 2022

Bedden prima , kamers netjes schoon , maar echt geen klimaatbeheersing in een 4 sterren hotel , echt niet van deze tijd. Verder in restaurant lief en attent personeel .
Maar de hitte niet te harden op de derde verdieping .

Beoordeeld op 17 augustus 2022

Na de oprit krijg je een prachtige gevel en omgeving te zien van dit hotel. Airco en aangename ontvangst op de benedenverdieping zowel onthaal als in het restaurantgedeelte (Julia's) doch eens uit de lift richting de kamers overviel de warmte je.
De kamer op de 1ste verdieping keek uit over een plat dak en een ander gedeelte van het hotel. Geen mooi uitzicht van de mooie bosrijke omgeving te zien.
De sobere badkamer met sproeier (douche)bad en douchegordijn heeft zijn beste tijd gehad en zeker niet conform een 4 sterren hotel. De bedden zijn heel comfortabel doch op de kamer is er geen airco ( nu tijdelijk met het heel warme weer stond er een kleine ventilator), de ramen konden open doch geen vliegenramen. Ook geen koelkast op de kamer, water was er aan het onthaal te verkrijgen.
Verschillende fietsroutes zijn gratis te krijgen alsook is er een fietsenstalling voorzien. De omgeving is een aanrader voor fietsers