Priceline
Hotels.comUS$ 103
TravelocityUS$ 103
AlgotelsUS$ 98
Beoordeeld op 17 augustus 2022

Na de oprit krijg je een prachtige gevel en omgeving te zien van dit hotel. Airco en aangename ontvangst op de benedenverdieping zowel onthaal als in het restaurantgedeelte (Julia's) doch eens uit de lift richting de kamers overviel de warmte je.
De kamer op de 1ste verdieping keek uit over een plat dak en een ander gedeelte van het hotel. Geen mooi uitzicht van de mooie bosrijke omgeving te zien.
De sobere badkamer met sproeier (douche)bad en douchegordijn heeft zijn beste tijd gehad en zeker niet conform een 4 sterren hotel. De bedden zijn heel comfortabel doch op de kamer is er geen airco ( nu tijdelijk met het heel warme weer stond er een kleine ventilator), de ramen konden open doch geen vliegenramen. Ook geen koelkast op de kamer, water was er aan het onthaal te verkrijgen.
Verschillende fietsroutes zijn gratis te krijgen alsook is er een fietsenstalling voorzien. De omgeving is een aanrader voor fietsers

Beoordeeld op 17 augustus 2022

prachtige omgeving, wel erg warm ook in het hotel beneden, was het goed te doen maar 3 hoog was het heet ook op de kamer, te warm om te slapen, maar ja het is ook wel extreem deze zomer. We hebben genoten van de prachtige omgeving en hadden zelf fietsen mee.

Beoordeeld op 16 augustus 2022

Wij een superior kamer. Deze was vies en had een mega kleine badkamer zonder bad. Een bedje van net aan 2 meter lang. Vies tapijt. De lift ernaar toe was een soort goederen lift. Alles kraakt en piept. De tapijten in de gangen zijn groen uitgeslagen. Het is mega gehorig. Het lijkt de hele dag en nacht alsof je buren aan het verbouwen zijn. Dit echt nooit meer! Het is te duur voor wat je krijgt. Er moet eerst is grondig verbouwd worden alvorens je voor deze prijzen kamers verhuurd.

Beoordeeld op 15 augustus 2022

Het hotel ligt in een mooie omgeving. Personeel zeer vriendelijk. Helaas kregen we een kamer met een schildersteiger voor ons uitzicht. Waarbij we niet op blote voeten op het balkon konden lopen omdat er schuurafval van de verf lag. De kamer had een mobiele airco, die zoveel lawaai maakte waardoor hier niet mee te slapen viel. Door de warmte was alles in gebruik en konden ze niets veranderen. We hebben hebben hierdoor in een warme kamer overnacht, wat de nachtrust niet ten goede is gekomen.

Beoordeeld op 13 augustus 2022

Professioneel en zeer vriendelijk ontvangst aan receptie. Prima ontbijt en diner verzorging, zowel de bediening, als de keuken.
Iedereen was erg vriendelijk, van schoonmaak dames, receptie, technische dienst en restaurant. Jammer dat management in het voorbijgaan juist niet vriendelijk was. Geen reacties op groeten.
De matrassen konden beter en in vitrage zat een gat. Zoals gezegd, uiterst schone kamer.