Beoordeeld op 2 augustus 2020

Mooi gelegen hotel in prachtige omgeving.

Bij inchecken was de kamer niet schoongemaakt en zelfs na schoonmaken vond ik het niet erg schoon. Verder neemt het hotel de coronamaateregelen wel serieus.

De kamer was erg gehorig. Boven de keuken, waardoor je gesprekken van bediening kon horen maar ook het continue gerammel van servies in de late en erg vroege uurtjes. Jammer genoeg niet uitgerust in mooie rustige omgeving.

Kamer had geen airco, geen koffie/thee apparaat. Teleurstellend. Badkamer wel modern en top.

Lekker gegeten bij Julia's kitchen. Ontbijt ook prima.

Leuk grasveld voor het hotel om te picknicken of te spelen.

Groot verschil tussen kamers in het hotel. Andere kamers in hotel zijn wel beter, dus kom wellicht nog eens terug. Al had ik dit weekend voor mijn rust liever op het grasveld van het hotel gekampeerd...

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020

Niet goed geslapen (en daar kom je uiteindelijk voor) omdat de kamer warm en benauwd was. Leek een oudere kamer, waarin geen airco aanwezig was. Verstikkende verduisteringsgordijnen, nauwelijks ventilerend beddengoed. Gordijn en raam open betekende geluids- en lichtoverlast.
Bij uitchecken was de reactie "volgende keer vooraf even aangeven dat u een koele kamer wenst".
Voor een kamer op dit prijsniveau (ca. €170) een zware teleurstelling.

Kamertip: vraag vooraf om kamer met airco
Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Bilderberg hotel Oosterbeek ziet er prachtig uit van buiten en ademt een sfeer van luxe van weleer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kamer bleek echter heel erg standaard met een wat gedateerde badkamer. Het ontbijt buffet is goed maar niet echt luxe en het bij ons arrangement inbegrepen diner past typisch in een dergelijk hotel: Ok, maar niets bijzonders.
Dankzij corona, waarvoor het hotel veel maatregelen heeft genomen, mochten maar 6 gasten tegelijk in het zwembad. Daardoor bood dat voldoende ruimte voor iedereen.
Kortom, Bilderberg hotel Oosterbeek is een aardig en behoorlijk verzorgd hotel, maar mist het gevoel van een onvergetelijke ervaring.

Datum van verblijf: juli 2020
Carla Maessen, General Manager van Hotel De Bilderberg - Trattoria Artusi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020

Geachte Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw verblijf bij Hotel de Bilderberg. Wij hechten veel waarde van service naar onze gasten en vinden het daarom ook fijn dat u dit zo heeft ervaren.
Gezien de huidige omstandigheden hebben we bepaalde regels moeten hanteren om de veiligheid van onze gasten te waarborgen. We hopen u nog eens terug te zien in ons hotel zodat we u dan wel een onvergetelijke ervaring kunnen geven, want daar staan we zeker voor! Met gastvrije groet, Carla Maessen

Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Hebben hier twee nachten geslapen. Heerlijk bed en mooie schone kamer, prachtige rustige omgeving. Alle lof voor de mensen die er werken en vooral het receptie personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam en nemen echt tijd voor je. Hotel is wat gedateerd maar is zeer charmant. Het eten in Julia’s Kitchen is overheerlijk daar hoef je de deur niet voor uit. Het ontbijt is uitgebreid en meer als voldoende. Als je tot rust wilt komen is dit the place to be. Nog een baantje trekken in het zwembad en even naar de sauna of nog wat fitness? Alles kan hier. De corona regels worden hier ook goed gehanteerd Niks als lof komen zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Kleine nette kamers. Helaas lag onze badkamer vol met lange zwarte haren, dus deze zelf opgeruimd want als je dan savonds laat in je badkamer komt wilt douche en nu in corrona tijd ligt er een briefje dat alles speciaal is schoon gemaakt dat er daarna niemand meer in je kamer komt. Wij blijven 2 nachten dus er komt ook niemand meer je bed opmaken en de douche netjes maken. Je kan handdoeken vinden in de kast en je kan alles ontvangen bij de receptie, zijn ze rrg vriendelijk vooral Ruben.
Verwacht je eigenlijk wel dat de badkamer lange haar vrij is.
Hotel is verouderd maar badkamers vernieuwd en netjes. Bijna schoon
Kamer erg gehorig. Op de gang hoor je echt letterlijk wat er in de kamers gezegd wordt