“Oorlogsbegraafplaats. .”
Beoordeling van Airborne Cemetery

Airborne Cemetery
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 dingen om te doen in Oosterbeek
13 februari 2017 beoordeeld

Velen soldaten van diversen landen liggen hier begraven engelse en polen die hier gevochten hebben 1940 - 1945.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Airborne Cemetery
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 januari 2017 beoordeeld

Wij waren op een wandel dag in de buurt van Arnhem en zijn hier ook langs gekomen. Zeer veel graven met veel jonge slachtoffers.

17 januari 2017 beoordeeld

De gevallenen tijdens de slag om Arnhem hebben hier hun laatse rustplaats gevonden.
Jaarlijks herdenken we deze vaak jonge mensen die hier de hoogste prijs hebben betaald voor onze hedendaagse vrijheid. Schoolkinderen herdenken ook jaarlijks waarbij ieder een bloem bij elk graf legt.
Ook Veteranen herdenken, zeker bij speciale momenten hun kameraden die gevallen zijn. Een plek waar je de waarde van vrijheid voelt die zeker niet vanzelfsprekend is

28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De begraafplaats is goed toegankelijk en geeft een beeld van de leeftijden van de soldaten die tijdens de Marget garden gesneuveld zijn. De begraafplaats ziet er altijd goed verzorgd uit.

22 december 2016 beoordeeld

Kleine maar indrukwekkende begraafplaats van overwegend Engelse soldaten die voor ons kwamen om Nederland te bevrijden.

Reizigers die Airborne Cemetery bekeken, bekeken ook

In Airborne Cemetery geweest? Deel je ervaringen!