“indrukwekkend,goede presentaties”
Beoordeling van Airborne Museum Hartenstein

Airborne Museum Hartenstein
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 dingen om te doen in Oosterbeek
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
7 mei 2018 beoordeeld

Dit museum is gevestigd in het meest geschikte pand van Nederland. Het landhuis is op zich al een parel, wordt nu verbouwd en het wordt heel mooi. Prachtige presentaties o.a. over het verzet. Klantvriendelijkheid aan de balie kan beter.

Airborne M, assistent marketing van Airborne Museum Hartenstein, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Bedankt voor uw beoordeling en de complimenten over ons museum en feedback. Hier kunnen wij wat mee. Hartelijk dank.

6 mei 2018 beoordeeld

Een leerzaam museum waarvan de slag om Arnhem en omgeving wordt verteld/weergegeven.
Experience in kelder is indrukwekkend.

4 mei 2018 beoordeeld

We hebben de museumnacht meegemaakt in dit museum. Prima verzorgd, met aanvullende catering buiten; gluhwein, broodjes warme worst e.d. De tentoonstelling binnen was ook zeer de moeite waard. Prima rondleidingen door vrijwilligers. Zowel materiaal aan de geallieerde kant als aan de kant van de Duitsers geeft een goed beeld van de verschrikkelijke slag die heeft plaatsgevonden.

24 april 2018 beoordeeld

De tenstoonstelling begint met een korte film over de slag van Arnhem, daarna volg je de tentoonstelling van boven naar beneden in de kelder.
Tijdens ons bezoek was er interactieve tentoonstelling over het verzet tijdens en na de slag van Arnhem in de omgeving met korte filmpjes. In de kelder loop je door de Airborne Experience, je krijgt hier een klein beetje een idee hoe het geweest moet zijn tijdens de dagen van de slag om Arnhem in de stad.
In het museum krijg je een indrukwekkend stukje plaatselijke geschiedenis te zien.

Bekijk meer beoordelingen
18 april 2018 beoordeeld

Zeer compleet en verzorgd museum in het historisch hoofdkwartier van de operatie Market Garden, september '44. Zeer knappe expositie en diorama's en zeer vriendelijk personeel. Ook onze kleinsten konden het bekoren met een op kindermaat gemaakte zoektocht. Ook leuk om buiten te poseren bij een Sherman tank of kanon.

Reizigers die Airborne Museum Hartenstein bekeken, bekeken ook

In Airborne Museum Hartenstein geweest? Deel je ervaringen!