“Hier zie je de waanzin van oorlog”
Beoordeling van Airborne Museum Hartenstein

Airborne Museum Hartenstein
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 dingen om te doen in Oosterbeek
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
26 maart 2017 beoordeeld

Duidelijk beeld van wat er rondom Arnhem in de Tweede Wereldoorlog fout gegaan is. Velen hebben daarvoor met hun leven betaald.

Schrijf een beoordeling

25 maart 2017 beoordeeld

Vijf verdiepingen vol oorlogsmateriaal, geschiedenis, films, verhalen, kaarten en voorwerpen. Beetje museum oude stijl, maar zeer de moeite waard. Hartenstein is een must als Market Garden je interesse heeft.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek begon met een vertelking van ooggetuige Gé. Indrukwekkend hoe hij als 5-jarige operatie Market Garden en de daaropvolgende evacuatie heeft beleefd.
Daarna het museum bezocht met als hoogtepunt de Airborn Experience. De geschiedenis leeft voort in dit museum.

16 maart 2017 beoordeeld

Wat kunne ze in ons land prachtige opstellingen in musea maken. Ook heir. Buiten de tank waar de kleinkinderen graag opklimmen, binnen een schitterende uitbeeldibng van de Slag om Arnhem

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al eerder daar op bezoek geweest doch mijn vrouw was hier nog niet geweest. Er wordt een goed overzicht gegeven van de slag om Arnhem. Market Garden dus! Vooral de kelder is indrukwekkend en aangrijpend. Iedere Nederlander zou dit museum moeten bezoeken!

Reizigers die Airborne Museum Hartenstein bekeken, bekeken ook

In Airborne Museum Hartenstein geweest? Deel je ervaringen!