“Een feestje”

za 27-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 23 Restaurants in Oosterbeek
27 september 2020 beoordeeld

Een avond bij Lets is echt een feestje. Heerlijk eten waar de liefde en passie vanaf spat, prachtige verassende smaken. De jonge frisse bediening is zeer gastvrij en zorgt dat je als gast niks te kort komt. Echt een avond vol verwennerij. Dit restaurant is echt een aanrader! Bedankt voor de fijne avond.

Datum van bezoek: september 2020
Road07982405195, Eigenaar van LETS Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

Bedankt voor u leuke beoordeling, wij zijn blij dat u genoten heeft! Graag tot ziens.

18 september 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, verrassende combinaties en een super bediening.Keim, je bent een topper! En de rest ook...

Datum van bezoek: september 2020
romya878, Marketing van LETS Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2020

Fijn dat u genoten heeft, graag tot ziens!

16 september 2020 beoordeeld

Buitengewoon goed de opmaak van de gerechten kunstwerk de smaken zijn echte smaakexplosies. Bediening geweldig. Conclusie een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2020

Wat fijn dat u genoten heeft! Heel graag tot ziens.

14 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant en lekker eten. Er zit potentie in het restaurant.. gezellige aankleding en goede sfeer. Het eten was goed alleen de bediening vonden wij niet goed.. ze doen hun best maar missen een stukje senioriteit. Lang moeten wachten op een menukaart, lege glazen die niet gevuld worden en weinig oog voor de gast. Wij misten echt een goede gastheer/gastvrouw die je echt het gevoel geeft een avond uit te zijn.

Ondanks het lekkere eten overheerst voor ons de teleurstelling, zeker gezien prijs/kwaliteit. Dit laat ons zien dat met alleen goed eten je er nog niet bent. Op social media ziet dit restaurant er echt veelbelovend uit maar in werkelijkheid zal er nog een en ander verbeterd moeten worden om dit ook waar te maken. Op dit moment zou ik dit restaurant niet aanraden..

Datum van bezoek: september 2020
Road07982405195, Eigenaar van LETS Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2020

Beste. wat spijtig om dit te horen graag zouden wij hierin verandering in willen brengen. zou u met ons contact op willen nemen. hartelijke groet Mark Minkman

6 september 2020 beoordeeld

Bij toeval hier terecht gekomen een top restaurant hoge kwaliteit ,vriendelijke bediening , wij hadden Romi , en een culinair hoogstandje , restaurant is stijlvol ingericht, de gerechten zijn niet alleen mooi om naar te kijken maar ook echt heerlijk.
Een aanrader.

Reizigers die LETS Restaurant bekeken, bekeken ook

In LETS Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.