TripAdvisor

Cafe de la Paix
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Saint-Chinian
Keukens: Frans
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Lekker lunchen op de schaduwrijke binnenkoer achter het café. We gaan zeker nog eens terug wanneer we hier in de buurt zijn. Best reserveren wanneer je buiten wil eten op een warme dag. Het is druk maar niet storend

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Lekker eten, uitgebreide keuze en mooi terras. We komen hier al jaren en zijn telkens tevreden over het aanbod van lekker eten.
Bediening ook vriendelijk.

Thx !

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al van 2015, paar jaar geleden nieuwe eigenaars, zeer vriendelijke patron en madame. Personeel ook trouwens, niets is teveel. Het terras achteraan helemaal vernieuwd! De keuken gaat echt in stijgende lijn met super lekkere gerechten, lunch voor 15€ wijn inbegrepen, diner menu aan 26€ of A la carte. Gezellig terras in de schaduw aan de straatkant om een koffie of apero te drinken. Wij komen hier graag terug . Doe zo voort !!

Datum van bezoek: juli 2019
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een vakantiehuis in de buurt en komen hier al jaren. Vroeger voor een snelle eenvoudige maaltijd maar de kwaliteit wordt hier de laatste jaren steeds beter. Vandaag echt weer genoten van een verrassend lekker lunchmenu met ontzettend attente bediening.
In de ommuurde achtertuin zit je heerlijk rustig! Informele en prettige sfeer.

Datum van bezoek: oktober 2017
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kaart, on-franse porties
Heerlijke vlees plateau
Voor café en achter een leuke binnenplaats als restaurant

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Cafe de la Paix bekeken, bekeken ook

In Cafe de la Paix geweest? Deel je ervaringen!