“Heerlijk!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische lunch gehad met de best bereide vis sinds heel lange tijd. We kozen voor de tarbot van de barbecue. Echt heerlijk. Aanrader.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling uit Zarautz genoten van een heerlijke lunch op het terras van dit restaurant. Geweldige salade met seafood en een lekker glas wijn. Alles klopte, gastvrije bediening, heerlijk eten en een mooi uitzicht!

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg een heerlijke plek om te lunchen. Eten en bediening geweldig! We hebben buiten onder de overkapping geluncht, prachtige kaart, vooral de gegrilde vissen zijn een aanrader. Fijne plek om te zijn.

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit San Sebastian zijn we met de lijnbus naar Getaria gereden. Er zijn meerdere lijnen: lange route via allerlei dorpjes of sneller via de snelweg. Is leuk dorpje om paar uur te vertoeven. In en rondom de haven meerdere restaurantjes waar je tegen zacht prijsje kunt genieten heerlijke verse vis van de barbecue. Dus wil je een keertje wat anders dan de pinxhos in Donastia, pak dan de bus voor enkele uurtjes Getaria.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ontdekking: we namen 2 van hun rijstschotels en een bordje venusschelpen om samen met 4 te delen als voorgerechtje. Inclusief fles wijn, 2 flesjes water, 2 frisdranken en 2 koffies kwam dat op 122 euro. Prijs-kwaliteit meer dan ok. Bediening vlot. Een aanrader. Terras was volzet. We zaten binnen waar er ook airco was.

Reizigers die Txoko Getaria bekeken, bekeken ook

Getaria, Province of Guipuzcoa

In Txoko Getaria geweest? Deel je ervaringen!