“Heerlijke avond ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 138 Restaurants in Puerto del Rosario
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond
Heerlijk eten en heerlijk vriendelijke bediening. Een plek waar dit eiland trots op mag zijn!!
100% de moeite !!!

Datum van bezoek: augustus 2020
465marziam, Proprietario van Casa Marzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

And we thank you 100%!!!
Wishing to meet you again!!!

6 september 2019 beoordeeld

Wat een cadeautje, m'n verjaardag te mogen vieren in dit restaurant. Het gastvrije, warme welkom van Marzia. Heerlijke gerechten, een lust voor het oog en vriendelijk geprijsd. Marzia zorgt door haar persoonlijke benadering voor een huiselijke sfeer. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
465marziam, Proprietario van Casa Marzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Thank you very much to one of the most beautiful woman I have ever met in my restaurant! It was a gift for me too!
DUI DUI

10 juli 2019 beoordeeld

Top restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar je heel goed bediend wordt. Het is een restaurant die je normaal niet snel zou vinden door de afgelegen plek. Het is echter het bezoeken zeker waard. Het eten is heerlijk en heel betaalbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
465marziam, Proprietario van Casa Marzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Thank you so much for your nice review and for choosing us! Dui Dui! :-)

2 juni 2019 beoordeeld

Op basis van de beoordelingen op Tripadvisor gingen we naar dit restaurant. Het straalt rust uit en de polyglotte eigenares deed ons onmiddellijk welkom voelen. Op de kaart van dit Italiaanse restaurant staat geen pizza. Een verademing. Wat op het bord kwam was prima. De bediening was uiterst vriendelijk. Ik denk niet dat men veel beter kan eten op dit eiland. Na afloop kregen we nog een glaasje huisgemaakte venkellikeur die prima smaakte. Een bezoek waard.

Datum van bezoek: juni 2019
465marziam, Proprietario van Casa Marzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Thank you so much dear "Doctore"!

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een pareltje !!
Fantastisch gegeten , het is alsof je bij hele goede vrienden aan het eten bent .
Losse en warme sfeer en die proef je terug in de gerechten .
Ook de wijn kaart is van bijzonder niveau .
Zeker de moeite waard , naar dit restaurant te gaan .

Datum van bezoek: mei 2019
465marziam, Proprietario van Casa Marzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Thank you so much Dear Saskia!
It has been a great pleasure to have you here and I really wish we will meet again in Fuerteventura or in another place in the world.
Remenber, you will allways wellcome in my place!!!
Warm hugs!
Marzia

Reizigers die Casa Marzia bekeken, bekeken ook

Puerto del Rosario, Fuerteventura
Puerto del Rosario, Fuerteventura

In Casa Marzia geweest? Deel je ervaringen!