“Excellent”
Beoordeling van RAGÚ

RAGÚ
Geclassificeerd als nr. 1 van 39 Restaurants in Agaete
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere verse vis met mooi uitzicht op de zee en de bergen. En het restaurant was kindvriendelijk .

Datum van bezoek: maart 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, alles was perfect bereid. De wijnen waren goed en het personeel erg vriendelijk. Ragu heeft een mooi terras zodat we lekker buiten konden zitten. De prijs kwaliteit verhouding is goed!

Datum van bezoek: januari 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten uitstekende bruschetta, verrukkelijke tonijn teryaki en een lekkere schotel gegrilde groenten. Aanbevelenswaardig restaurant met vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: januari 2019
20 december 2018 beoordeeld

Puerto de las Nieves is een klein dorpje met haven tussen de bergen in het Noord-Westen van Gran Canaria gelegen. Het uitzicht is adembenemend, maar het dorpje stelt niet zoveel voor. Aan de kleine dijk met het strand zijn enkele visrestaurants naast mekaar gelegen. Wij kozen dit jaar voor Ragu. Niemand kwam ons pushen om maar bij hen te komen eten, maar de Tripadviser badges lokten ons. Wij waren enkel geïnteresseerd in verse Dorade en die was er. Een grote vis voor 2 personen. Daarbij vroegen we een bord salade. De vis was superlekker, sappig gegrild. Dit samen met een lekker wijntje en een prachtig uitzicht, gaf ons 2 uurtjes lekker genieten van de lunch. Het koste 50€.

Datum van bezoek: december 2018
10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de haven, tussen meerdere restaurants ligt dit kleine visrestaurant. Wij kwamen er om lunchtijd. Waarschijnlijk door de goede recensies, zat het al snel vol. Bediening is aardig, snel en adviseert goed. Het prijsniveau is prima, zeker gezien de kwaliteit van de gerechten. Je zit overdekt, uit de zon. Voor een eenvoudige, maar goede lunch/diner, een aanbevelenswaardig restaurant.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die RAGÚ bekeken, bekeken ook

In RAGÚ geweest? Deel je ervaringen!