“Royaal huisje met vrij uitzicht”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
170 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 nuttige stemmen
“Royaal huisje met vrij uitzicht”
Beoordeeld op 2 december 2017 voor een verblijf in November, 2017

Wij hadden het huisje "Orzola" dat achteraan was gelegen. Zo keken wij vrijuit op het dal. Je kan de ganse dag genieten van je terras.
De kamers zijn ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig.
We vonden het spijtig dat we de eigenaar niet gezien hebben en je via een sleutelcode binnen moet komen, verder ook geen informatie in het huis aanwezig is over praktische zaken e.d.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
10 jan 2018
heel erg bedankt, ik had je graag willen ontmoeten maar helaas was ik niet op Lanzarote, tot de volgende, heel erg bedankt :)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren