“Uitstekend verblijf op Gran Canaria”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Den Dolder, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Uitstekend verblijf op Gran Canaria”
Beoordeeld op 20 februari 2018 voor een verblijf in Januari, 2018

Voor de tweede keer hebben we onze wintervakantie in dit appartement doorgebracht. Vorig jaar de bovenverdieping, dit jaar beneden op nr. 1a.
Het zijn prima appartementen met alles erop en eraan. Uitstekende bedden.
In een rustige buurt waar je de auto gratis kunt parkeren. Meestal in de eigen straat.
Telde is een rustig stadje in het noorden van het eiland, waar je goede restaurants kunt vinden.
Voor het strand reden we altijd naar Playa de Amadores in het zuiden omdat door het bijzondere klimaat het daar altijd mooi weer is, terwijl dat in het noorden niet gegarandeerd is.
Eigenaresse Elena staat altijd voor je klaar en geeft leuke tips.
Het is een appartement waarbij je wel een auto moet huren om op het strand of in het binnenland te komen. Maar je zit dan tenminste niet in zo'n in mijn ogen treurig toeristencomplex in het zuiden van het eiland.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 feb 2018
Thank you very much Ton, for such a good rating.
We hope to see you again. My best whishes.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren