“Tapas diner plus hoofdgerecht”
Beoordeling van Ronald's

Ronald's
Geclassificeerd als nr. 6 van 74 Restaurants in Rojales
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diner buiten, helaas eigenlijk iets te fris vanwege de lange zit.
Veel voorgerechten, erg leuk idee. Iedere keer een klein gerecht tot het hoofdgerecht komt. Nadeel, het werd steeds frisser (mei).
Bediening voor ons een beetje te populair, ik kan me voorstellen dat veel mensen het leuk vinden, maar iets terughoudender kan wel.
Minpuntje, de huiswijn mag iets beter, leek wel limonade.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ronald gaf een party voor 100 mensen met buffet en muziek. In een zaal van het hotel.
De sfeer was uitstekend en buffet in orde allen hadden het naar hun zin. GOEDE organisatie en fijne mensen om ons heen. Bedankt.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb al meerdere recensies geschreven over Ronalds. Altijd goed en altijd gezellig. Vooral als je met meer mensen iets te vieren hebt is t super!

23 september 2017 beoordeeld

Leuke locatie, goede bediening en live muziek erg gezellig. Eten oké voor 22,50 een volledig menu inclusief drankjes en veel kleine hapjes tussendoor

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, gezellig met live muziek. Hapjes vooraf hoofdgerecht en toetjes verrassing.
Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Ronald's bekeken, bekeken ook

Rojales, Costa Blanca
Ciudad Quesada, provincie Alicante

In Ronald's geweest? Deel je ervaringen!