“Heerlijk!”

Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn vakantieweek meerdere keren genoten van het eten in dit sfeervolle restaurant. Zowel het vlees als de vis is subliem van smaak en de passie van de eigenaren Gladys en Luis zie je terug in alles. Zij en hun enthousiaste team zorgen ervoor dat je een heerlijke avond beleeft met fantastisch eten. Dus ben je in Alicante dan is dit zeker een aanrader! Sandra

Gladys Mabel C, Gerente van La Estancia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Muchas gracias por vuestra opinión, hasta pronto

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met heerlijke tapas en veel lekker vlees van de grill. Bijzonder aardig personeel. We voelden ons er heel welkom

Muchas gracias por vuestra opinión..

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een plekje waar je niet snel naar binnen zou gaan. Het is wel even een stukje lopen vanaf de boulevard maar zeker de moeite waard. De bediening is uiterst vriendelijke en spreekt prima engels. Een gezellige avond en de prijzen vallen mee.

Gladys Mabel C, Gerente van La Estancia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2018

Muchas gracias por vuestra opinión..

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en leuke sfeer. Gegrilde vlees was super mals. Leuke en gastvrije eigenaar. Wat ons betreft een aanrader.

Gladys Mabel C, Gerente van La Estancia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Bedank voor jullie meten,.tot zin,
Gracias por vuestra visita,hasta pronto.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen en werden netjes begroet. Toen we voor 2 personen een mix grill wilde stelde hij iets anders voor, wat veel betwr zou zijn volgens hem: een grote t-bone steak. We vroegen er groente bij ipv friet omdat dat op de kaart stond maar dat was niet mogelijk omdat het te druk was. Het eten was alleen maar vet en bediening erg onvriendelijk. Nooit meer.

Gladys Mabel C, Gerente van La Estancia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Ik vind jammer jouw ervaring,..
U kan lezen andere comentarie,nooit haden problema met onze dinst, naar alles kan gebuut.
Sorry.

Reizigers die La Estancia bekeken, bekeken ook

Alicante, Costa Blanca

In La Estancia geweest? Deel je ervaringen!