“Lekkere tapas, echt Spaans!”
Beoordeling van Lizarran

Lizarran
Geclassificeerd als nr. 225 van 1.582 Restaurants in Alicante
31 mei 2018 beoordeeld

Je kunt hier terecht als je van de kaart wil eten maar ga even naar binnen en kijk naar de zelfgemaakte hapjes in de vitrine. Heerlijk, en voor een kleine prijs! Zeer vriendelijk personeel ... een echte aanrader. Vlak bij de Mercado.

22 augustus 2017 beoordeeld

Wij komen hier nu al een paar jaren. Het personeel is zeer vriendelijk. Er wordt altijd plek voor je gemaakt. Het concept gaat inderdaad uit van tapas op grote en kleine stokjes. De kleine stokjes zijn het goedkoopst. Wij vinden de vis hier altijd lekker en gaan voornamelijk naar Lizarran voor een eenvoudige lunch.

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het concept is simpel. Je krijgt stokjes (pinchos) aangeboden en die kan je accepteren of niet. Als je gaat afrekenen worden de stokjes geteld (klein en groot) en vervolgens betaal je het aantal stokjes. Over de kwaliteit kan je twisten, wij vinden een worstje op een stukje stokbrood niet direct een smakelijke maaltijd.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens nieuw aanbod van heerlijke hapjes. Werd aan tafel aangeboden. Ronde overslaan mocht ook. Aardig personeel. Vlotte bediening.

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein tentje met heerlijke tapas. Is vanalles op kleine broodjes. Het ene hapje nog lekkerder dan het andere!

Reizigers die Lizarran bekeken, bekeken ook

Alicante, Costa Blanca

In Lizarran geweest? Deel je ervaringen!