7 mei 2018 beoordeeld

Je komt niet echt gezellig binnen, maar vanuit de lobby/cafe, een spectaculair uitzicht over zee. Het hotel bevind zich, net uit het centrum aan de haven. Wij hadden een suite, ruime kamer, (niet stijlvol) met nieuwe badkamer en tussen bed en balkon aan het grote raam met uitzicht op de haven nog een grote inloop douche. Bij de suites ontvang je een speciale sleutelkaart die ook past op het suites zonnedek met zwembad, sauna en bubbelbad, ook met wind heerlijk toefen op de lig bedjes. En toegang tot een suites ontbijt zaal. Kortom, een prima hotel met enige luxe maar zelf zit ik liever in een boetiek hotel.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris & Suites del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Thank you for your review. We expect you enjoyed your stay and your experience helps readers. Thank you for choosing our services.

27 december 2017 beoordeeld

Goed ligging, nabij jachthaven en stad, lounge en ontbijtzaal met mooie raampartij en daardoor geweldig uitzicht. Goed ontbijt, grote keuze. Behulpzaam personeel. Zeker voor een kort verblijf een aanrader.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamer met uitzicht op de haven. Fijn dubbele schuifpui om geluid buiten te sluiten. Op loopafstand van de stad. Ideaal uitgangspunt om uitstapjes te maken en uit eten te gaan. Gezellige drukte.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld

Hebben 5 nachten verbleven in een juniorsuite met zicht op de haven. Dit was een perfecte kamer,zeer netjes,goede airco,zalige douche met uitzicht op haven,2 terrasjes en wat een ruimte! We hadden geen last van geluiden van buiten ondanks de discoteek aan de overkant, dit was zalig. Ook super bedden,had 2 aparte bedden gevraagd en dit waren echt bijna tweepersoonsbedden elk, matras was heerlijk en ik en de dochter hebben geslapen als een roosje! Personeel enorm sympathiek,vriendelijk en gedienstig. Ontbijt was dik in orde en dit in een aparte eetruimte voor de suitegasten met een prachtig zicht op zee! Mocht wel wat afwisseling zijn maar dit is dan ook het enige minpuntje! Het zwembad waar we gebruik van mochten maken was zalig van temperatuur met gratis badlakens en altijd plaats om na een dagje slenteren rustig wat te zonnen en te genieten van weeral dat prachtige zeezicht en een koel drankje uit de bar of genieten van het bubbelbad! Hotel is ook super gelegen,vlakbij de restaurants,loungebars en de vele leuke winkeltjes op de boulevards. Alicante heeft mijn hart gestolen en zekers dit hotel waar ik meteen weer zou boeken,ons is hier niets tegengevallen!

Kamertip: Hadden kamer op 4de verdiep,zicht op haven en ver van lift,namiddag zon op de terassen,prima kamer.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris & Suites del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Thank you for sharing your experience after your stay with us. We expect your review helps readers and we will be pleased to attend you in your next stay. Thank you for choosing and recommending our services.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, goed hotel. Zeer schoon, nette kamers. Vriendelijk personeel. Het uitzicht is schitterend en de locatie is perfect. Je loopt zo de gezellige straatjes van de oude stad in, het strand op of de haven in.

Top!

Verbleef: juli 2017, reisde alleen
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris & Suites del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Thank you for your review. We expect it helps readers and we will be pleased to attend you in your next stay. Thank you for choosing our services.