26 december 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel met goed bezorgde kamer. De locatie van het hotel ligt heel central, je heeft geen auto nodig. Veel keuze van restaurants, cafés, bar, en ook heel dicht bij de Mercado de Alicante. In heb veel genoten van mijn verblijf...

• Verbleef: december 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eenvoudig hotel op een goede locatie. Kamer was niet groot maar voor 2 nachtjes prima. Airco functioneerde goed, geen geluidsoverlast en schone kamer en badkamer. Vanuit het hotel loop je meteen de leuke straatjes in richting de boulevard. Wij hebben geen ontbijt erbij gehad omdat er in de buurt genoeg leuke zaakjes zijn. Het ontbijtbuffet zag er wel goed verzorgd uit toen we er smorgens langs liepen. Ik zou hier zeker nog eens teruggaan.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is beetje oud. De kamer was erg klein je kan je koffer niet kwijt. Als je hier 1 nacht moet verblijven is het goed. Maar meerdere dagen zou ik het hier niet fijn vinden. Ontbijt is oke er is voldoende om uit te kiezen. Verder weinig kunnen zien van het hotel. Het zit wel vlak bij de boulevard en zitten echt lekkere tentjes in de buurt. Je bent snel op het strand als je dat wilt is het een top hotel.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
13 juni 2017 beoordeeld

Ligging: Het hotel heeft een ideale ligging. Het ligt op loopafstand van het centrum, de oude binnenstad, de jachthaven en het strand. We sliepen aan de kant van de straat, op de 8e verdieping. We hebben geen geluidsoverlast gehad.
Kamer: De kamer is aan de kleine kant. Je moet een beetje om je bed heen schuifelen. Er is wel genoeg kastruimte. Wanneer je 2 nachten overnacht is dit geen probleem. De matrassen zijn goed. De gordijnen zijn goed (want: fel zonlicht) . Balkon is ruim. Uitzicht is niet florissant. Maar ja, een kale muur kan ook niet bij je naar binnenkijken, toch? Het bad is wat klein. De douche werkt prima. Geen koud water gehad. De airco deed het goed. De airco bracht wat ruis met zich mee, maar absoluut niet hinderlijk. We konden er prima bij inslapen. Een minpuntje: op onze kamer mocht niet worden gerookt. Wij roken ook niet. Echter, vroeger (of kort voor onze komst) was er wel op de kamer gerookt. Dat was goed te ruiken! Niet fijn.
Service: De dames achter de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De dames spraken ook hun talen. Erg prettig. “De Kamermeisjes” deden ook naar behoren werk (o.a. opgemaakt bed, schone prullenbak en schone handdoeken).

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder straatlawaai"..denken we
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 mei 2017 beoordeeld

Een goed hotel met prettige bedden. Wel moet je even de rem er op zetten anders rollen de bedden van elkaar af. 1e nacht deed de airco het niet, maar na overleg zonder problemen een nieuwe kamer gekregen waar de airco het iets beter deed.
Ontbijten kan er ook en van horen zeggen erg goed. Dat wat we konden zien zag er goed uit. wij genieten echter liever bij een koffie/ontbijt restaurant. De ligging is goed en je kan vanuit dit hotel Alicante zeer zeker ontdekken. wel war rumoer op straat 's nachts, maar dat maakt het ook wel weer gezellig.

Kamertip: ik verwacht dat de kamers die niet aan de straat zitten minder omgevingslawaai zullen hebben.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 23 mei 2017

Dear guest,
Thank you so much for choosing NH Rambla de Alicante during your recent visit in our city and for taking the time to share your comments with us.
We genuinely regret the inconveniences that you had in the first room with the air conditioning.
We are very appreciative of your time and comments as they enable us to improve our service.
I hope we will have the pleasure to welcome you back soon.
Kind Regards.
Patricia Herráez.