“Heerlijk Italiaans eten op sfeervol terras”

Peccati di Gola Italian Restaurant
Reserveren met
Peccati di Gola Italian Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 49 van 1.664 Restaurants in Alicante
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant waar we gezellig met vriendinnen hebben gegeten.
Het italiaanse eten is werkelijk verukkelijk!! We aten salades en pasta’s en erg lekker speciaal bereid brood vooraf. Voor ons is het een “ place to go” als je in Alicante bent.

Datum van bezoek: juni 2018
PDGstaff, Director de Relaciones con Clientes van Peccati di Gola Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Linda,
thank you so much for your visit and your recommendation
We are glad that you liked Peccati di Gola and we hope to see you soon in order to taste brand new homemade italian recipes :)

Thank you!
Arrivederci

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig klein Italiaans restaurant! Super lekker en zeer vriendelijk personeel! Echt een toppertje! Vooral de spaghetti All’Astice met echte kreeft moet je proberen...

Datum van bezoek: november 2017
PDGstaff, Director de Relaciones con Clientes van Peccati di Gola Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Dear Christine,
thank you so much for your review :)
We hope to see you again soon to taste our new italian dishes.

Pdg

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt in een erg gezellige en levendige straat. We zaten buiten en konden genieten van alles wat zich op straat afspeelde. Het eten was erg lekker en niet duur. De bediening was echt uitstekend. De ober wist precies 'hoe het hoort' en was erg vriendelijk. Dit is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
PDGstaff, Director de Relaciones con Clientes van Peccati di Gola Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Dear ElineAd,
thank you so much for sharing with us your nice experience.
We are glad that you liked our service and our dishes.
We hope to see you soon, meanwhile, you can find us on fb if you wanna to stay update about our news

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Italiaanse gerechten, net even iets anders. Gezellig straatje, wel een beetje luidruchtig. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2017
PDGstaff, Director de Relaciones con Clientes van Peccati di Gola Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear Belinda,
Thank you so much for sharing with us your experience.
We will wait you soon in order to taste new traditional italian dishes.

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Hoofdgerechten kosten ongeveer €13,50 pp. Zelf vond ik dat voor een pizza of pasta in allicante best aan de prijs. Maar de pasta en de wijnen waren dan wel erg lekker.

We zaten buiten op het terras in een gezellig straatje met meerdere terrasjes en weinig auto's. De bediening vond ik niet erg vriendelijk. Ik kreeg het gevoel dat we niet welkom waren. Ze waren redelijk kortaf en zijn geen een keer buiten komen kijken om te vragen of alles naar wens was. Sangria en prosecco schenken ze niet. En ze kennen ook geen dagaanbiedingen of menu's. Ook toen we vroegen om de rekening hebben we lang moeten wachten.

Datum van bezoek: mei 2017
PDGstaff, Director de Relaciones con Clientes van Peccati di Gola Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Hi Yvonne v,
thank you for your feedback,
We would like to clarify few points:
We have the daily menu from Monday to Friday at lunch time, our staff is not as rough as you think, probably it was your personal feeling, sangria and prosecco has a price of course, Why should they be free of charge?

Anyway, We apologize if you had to wait for the bill, for sure it was not our intention to waste time.

Grazie e Arrivederci!

Reizigers die Peccati di Gola Italian Restaurant bekeken, bekeken ook

In Peccati di Gola Italian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!