“Lekkere lunch en vlotte bediening”
Beoordeling van La Crispeta

La Crispeta
Reserveren met
La Crispeta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 1.663 Restaurants in Alicante
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Caesar en Tierramar salade gegeten met heerlijke sangria. Zeker voor herhaling vatbaar. Bediening vrolijk en echt Spaanse inslag

Datum van bezoek: juni 2018
CGonzalezG, Director de Relaciones con Clientes van La Crispeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Hello misces2016!!

Our fresh salads maybe are the best option on these hot days ;)

Thank you very much for your time and amazing review. Hope to see you back soon!

Kind regards.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een redelijk klein maar gezellig restaurant. We gingen hier eten naar aanleiding van alle goede beoordelingen op tripadvisor dus met hoge verwachtingen. Zelf vonden we het echter prima eten maar zeker niet speciaal of uitgesproken lekker. De bediening was aardig en snel.

Datum van bezoek: mei 2018
CGonzalezG, Director de Relaciones con Clientes van La Crispeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Thanks for your time Saphira.

First of all we want to thank you for your recognition of our Staff an atmosphere. Also you rate quite good our food. However your final rating is based, as you say, in which "you were not especially surprised by the food".

We've said many times we're a small traditional and mediterranean restaurant. We've got a home-cooked dishes style. We don't have strange elaborations or exotic products. We respect that other restaurants have this type of eccentric products or strange elaborations, but not at La Crispeta: We love fresh and local products, and home-made recipes. Thats why we are on TOP of restaurants in TripAdvisor and recently got 2018 Certificate of Excellence.

It's important for us that all customers know that, so you can choose between restaurants by having all information of cook style before making a choice.

In any case thank you for visiting us, we hope you can find in Alicante restaurants closer to your tastes.
We regret that our valued homemade dishes and well-known Mediterranean fresh products didn't satisfy you.

Regards.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke gerechten voor een onklopbare prijs. Aanrader! Zeer vriendelijk team. Heb echt genoten van de avond.

Datum van bezoek: mei 2018
CGonzalezG, Director de Relaciones con Clientes van La Crispeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Hello RikLingier. We thank you for your time and your amazing review.

We're very proud to have made you enjoy your visit. Also we thank you for recommending our restaurant. It's very kind of you.

As you say RikLingier, we try to adjust the prices to the maximum, even though we cook with fresh products of the highest quality.

Kind regards.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super,must do in alicante,leuk plaats om te eyen en tot rust te komen,super vriendelijke mensen aan wie je allesmag vragen,doen doen doen!!!

Datum van bezoek: maart 2018
CGonzalezG, Director de Relaciones con Clientes van La Crispeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Hello Christian H. I wish to thank you very much for your positive consideration of our work.

The entire La Crispeta team is looking forward to welcome you back again and also be responsive to all your demands. We love to guide all our customers and answer any queries that may arise.

Best regards.
La Crispeta.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke tent met lekkere tapas en vriendelijke bediening. We hebben n leuke avond gehad. Zou er zo weer eten.

Datum van bezoek: februari 2018

Thank you patjeram for that fantastic review. I'll move it to our team. We hope it is not too long before you come back again. Since you mention it, we've got many tapas to taste :).

Best regards.
La Crispeta.

Reizigers die La Crispeta bekeken, bekeken ook

Alicante, Costa Blanca

Alicante, Costa Blanca

In La Crispeta geweest? Deel je ervaringen!