“Top Tent”
Beoordeling van Mish Mish

Mish Mish
Geclassificeerd als nr. 36 van 1.664 Restaurants in Alicante
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zeer divers. Leuke inrichting.
Echt een aanrader. Probeer ook het ontbijt:zeer veel keus.

Datum van bezoek: november 2018

28 oktober 2018 beoordeeld

Voor de vierde keer uit eten in de Mish Mish. Eens te meer super. Wereldkeuken, een aangename afwisseling van de klassieke Spaanse keuken. Vlotte en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en bediening. Gerechten zien en verzorgd uit en smaken goed. De kaart is duidelijk en voorzien van kleine foto’s. De muziek mag iets meer oosters zijn wat mij betreft.

Datum van bezoek: januari 2018
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Frisse smaken, vriendelijke bediening, gezellig thee salon eraan voor de koffie/thee achteraf. In de zomer kun je terecht op het leuke terras. Zeker een bezoekje waard (hoewel we al betere Libanese restaurants bezocht hebben)

Datum van bezoek: december 2017
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zit aan een leuk en gezellig pleintje, dan heb je al de helft gewonnen. Maar onze lunch smaakte goed, bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Mish Mish bekeken, bekeken ook

Alicante, Costa Blanca
Alicante, Costa Blanca

In Mish Mish geweest? Deel je ervaringen!