“Prachtig, prachtig, prachtig !! En een voorbeeld ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
83 beoordelingen
23 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Prachtig, prachtig, prachtig !! En een voorbeeld van gastvrijheid.”
Beoordeeld op 2 januari 2015 voor een verblijf in december 2014

Niet aan het strand, maar wel een mooie boomgaard om te relaxen (hebben wij niet gedaan overigens). In het huis ontbrak het aan niets. Je moest een lange inventarislijst controleren, maar dat hebben we maar zo gelaten. Te veel werk en we hebben het toch zo achtergelaten zoals we alles vonden.
Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat er geen Nederlandse TV is, terwijl het aantal Duitstalige zenders niet op twee handen te tellen zijn.

Perfect ontvangst en heel vriendelijke mensen die er alles aan doen het jou naar je zin te maken.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het ontvangst - opwachten bij tankstation - en de volle koelkast met vele extra's.
Minpunten: Eigenlijk niets. Misschien dan dat er heel veel Duitse zenders waren en geen enkele Nederlandstalige op tv.
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren