Beoordeling van Villa Francisco

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
76 beoordelingen
24 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nuttige stemmen
“Prima huis, toch veel kleine mankementen”
Beoordeeld op 30 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Mijn beoordeling op de website van Quality Estates, de beheerder van het pand is na 1 dag weggehaald.... Beetje flauw... en misschien tekenend voor de beheerder. Het is prima huis, met goed zwembad en mooie buitenbbq. Er waren gedurende ons verblijf echter vele kleine puntjes die niet (goed) werden opgelost. Twee keer twee dagen tv uitgevallen (jammer bij WK finale en Tour de France), gammel bed (pas na tweede klacht na ruim een week gemaakt), ontbrekende kussens in tuinset, kapotte vennen, oude kapotte parasol en andere kleine minpuntjes. Als dit allemaal adequaat is opgelost dan goed, nu (net) voldoende voor huis wat gezien de prijs gewoon tiptop in orde moet zijn.

Datum van verblijf: juli 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren