andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Rosa

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

10 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Trap na”
Beoordeeld op 18 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Huis is prachtig. Jammer dat er E 50.-- borg werd ingehouden (zonder dat ons dat werd verteld) omdat het schoonmaakbedrijf een uur extra nodig zou hebben gehad om het huis op orde te brengen. Er was een vuilniszak blijven staan en er stond schone (!!!) vaat in de afwasmachine. Verplichte schoonmaakkosten bedroegen al E 150,--, maar dat vond men blijkbaar niet genoeg. Wij zijn van mening dat wij het huis keurig, op orde en tijdig hebben achtergelaten. Discussie met verhuurder leverde niets op.
Toekomstige huurders zijn hierbij dus gewaarschuwd.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Inlichtingen vragen
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren