“Teleurstellend”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan t eten ligt het niet bij deze tent dat is prima. Maar wat ook belangrijk is hoe de bediening is Het is een
Populaire tent en ze beginnen een beetje arrogant te worden. Als je aankomt krijg je het gevoel dat je wel heel blij mag zijn als je hier mag lunchen. Nou zo werk het volgens mij niet. Ik kom hier al jaren en ik zie dat t steeds gekker wordt . Bij binnen komst zie je veel lege tafels die gereserveerd zijn . Ook al komen mensen pas over anderhalf uur je mag er niet gaan zitten. Er was een familie die nog plek had aan tafel en vroegen ons om er bij te komen zitten, nee hoor mag niet waar die man zich mee bemoeide erg jammer dat de bediening zo onvriendelijk is. Er zijn echt nog meer leuke strandtenten die je gastvrij ontvangen.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze gasten weten sfeer en verrukkelijk eten super te combineren. Voor taart liefhebbers ongelooflijk veel keus , hier is iemand met passie voor patisserie goed bezig

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hierheen aangezien overal op internet staat dat dit de place to be is! We kwamen aan en gingen zitten op het terrasje en bestelde een smoothie. Deze was echt heel lekker. We verheugde ons op onze broodjes want dit is tenslotte waar we voor kwamen.. het eten was oké. Bediening was niet erg vrolijk.. Nadat we gegeten hadden zijn we naar la mas bonita op het strand geweest. Hier was zeer vriendelijke bediening (veel beter dan in het restaurant zelf) en heeeeerlijke red velvet cake!! Echt een aanrader!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier 2 jaar geleden, het was toen een hele schattige en aangename lunch zaak met leuke broodjes. Dat is het in basis nog steeds maar het is een hype geworden en wordt overspoeld door Nederlanders. Ik zelf vind het zelf echt niet bijzonder genoeg om voor een broodje 30 min rij te gaan staan. Doe dat dan ook niet! De 2 zaken links naast la mas zijn zo niet beter en leuker. Je zit in een rustige tuin en ze serveren naast broodjes ook warme gerechten.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie vibe! Klein kneuterig strand tentje op t strand, voetjes in t zand, chill muziekje en lekker loungen! The place to be! Van goeie cocktails, flesje cava of een plate met vers fruit! Hier hebben wij met z’n 2e een middagje vertoefd, genieten! Het bestellen aan t barretje is iets wat druk, maar he tranquillio! Aanradert!

Reizigers die La mas bonita bekeken, bekeken ook

Alboraya, provincie Valencia

Alboraya, provincie Valencia
Valencia, provincie Valencia

In La mas bonita geweest? Deel je ervaringen!