19 januari 2016 beoordeeld

Als je lekker een paar dagen wil relaxen zonder er echt op uit te moeten is dit een mooi verblijf. Er zijn relax plekken genoeg op het terrein als je dit niet op je kamer wil doen.
De maaltijden zijn erg goed verzorgd en zeer smakelijk. Ook de wellness was geweldig en zeer professioneel.

Kamertip: Zeg gewoon wat voor kamer je wil; rustig gelegen, of uitzicht op zee.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
13 oktober 2014 beoordeeld

Na een overboeking van onze vlucht werden we in dit hotel ondergebracht. Het ziet er zonder meer mooi uit maar voor dit bedrag wat je moet betalen als je het zelf boekt vind ik het eten erg matig (qua keuze). Het hotel werd verbouwt dus we hebben allen maar in de herrie van klopboren en betonboren gezeten. Er was nergens een ontkomen aan. De tuin was erg mooi, zelden zo iets gezien. Er waren zelfs vliegende honden! Zelf boeken wij altijd Diani Beach en na deze ervaring ben ik er zeker van dat wij de volgende keer weer Diani boeken. Ik vind deze kant er gewoon niet uitnodigend uitzien.

• Verbleef: november 2013, reisde met familie
Raj V, General Manager van Sarova Whitesands Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2014

Dear Guest,

I would like to take this opportunity to thank you for having chosen Sarova Whitesands Beach Resort and Spa as your preferred hotel during your recent holiday and having spared time to share your memorable experience in this forum.

We are glad that you enjoyed our services and facilities across the hotel. We humbly apologize for the construction noises and food variety. We have taken note of the areas that we need to work on to enhance our service delivery and guest experience.

Your reviews are very important to us and we do appreciate your support.

We look forward to extending our refreshing African Hospitality .

Kind regards,

Sarova Whitesands Beach Resort & Spa.

3 maart 2014 beoordeeld

Laatste bezoek aan Whitesands was ik zeer slecht te spreken over het bereik van Wifi.
Tot mijn grote verbazing is mijn klacht serieus opgepakt.
Nu is er over het gehele terrein gratis en snelle Wifi.en geheel gratis.

Zo ga je met klachten om.

Klachten zijn kansen
Groot compliment!

Kamertip: Neem een kamer met zeezicht, nummers 1032 tm 1040 Heerlijk rustig en smorgens de deur en de gordijnen op een kiertje en je wilt niet meer naar huis.
  • Verbleef: februari 2014, reisde voor zaken
31 januari 2014 beoordeeld

Slechts 2 dagen geweest. Alles ziet er goed en fijn uit. Nergens kritiek op. Mooie tuin direct aan de beach. Karaoke op Zaterdag zeer matig van kwaliteit zowel songs als techniek met een organisator die zich zelf ergggg graag hoort zingen. Maar voor de rest oke.

• Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden
26 januari 2014 beoordeeld

Verbleef hier 13 dagen en het was heerlijk.....het personeel...Geofry,Jephet,Dorcas,Doreen en ALLE anderen!!!!!! De prachtige tuin de zee het eten ik heb genoten en kom hier zeker terug!!!
Bedankt allemaal!

Verbleef: januari 2014, reisde alleen