“Perfect Luxeappartement op hele mooie locatie”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Perfect Luxeappartement op hele mooie locatie”
Beoordeeld op 22 september 2017 voor een verblijf in September, 2017

Wij komen al 17 jaar op deze geweldige locatie. Wat wij altijd als prettig hebben ervaren is de geweldige gastvrijheid van de familie Polidori. I Gergoni biedt veel faciliteiten. In het hoogseizoen organiseren ze elke week een pizza eten voor alle gasten. Er is een mooi zwembad op het 25 hectare grote terrein. Elke dag verse eieren. Vanuit I Gergoni kun je vele mooie trips maken naar de vele bezienswaardigheden in de omgeving. Rome en Florence zijn in een goed uur bereikbaar met de trein. Veel goede eetgelegenheden in de buurt.
Kortom een perfecte plaats voor je vakantie.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
US$ 1.211
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren