“Een feestje voor het hele gezin”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
45 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Een feestje voor het hele gezin”
Beoordeeld op 9 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Een feestweek. Dat was het voor ons. We waren met twee gezinnen hier naar toe gegaan en we hebben ons geweldig vermaakt.
Natuurlijk zijn we Umbrie gaan verkennen. Perugia is geweldig en Orvieto moet je ook hebben gezien.
En daar tussendoor? Dan waren we in 'ons' huis. Met nog drie andere gezinnen. Ieder zijn eigen appt. Alles kan en niets hoeft. We hadden geluk dat er een 'klik' was met de andere gasten en natuurlijk met de eigenaren Klaartje en Torben. Toch denk ik dat iedereen hier zal genieten.
Een vriendelijk onthaal als je aankomt. Je appt is zoals je het verwacht had. Iedere ochtend kun je vers brood/broodjes op je ontbijttafel hebben. De wijn is heerlijk. Enkele keren per week kookt Torben, met hulp, een heerlijke maaltijd (als je zin hebt natuurlijk - hoeft niet). Je hebt inspraak wat er op het menu komt. Doen! De pizza avond is een feest. Zeker voor de kids. Stiekem ook voor de ouders:)
Konklusie: (h)eerlijk verblijf.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren