“Een aperitief vooraf en een prosecco na.”
Beoordeling van Caffè del Teatro Urbania

Caffè del Teatro Urbania
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Urbania
4 oktober 2016 beoordeeld

Slechts enkele stappen verwijderd van het monumentale theater ligt dit gezellige cafè. Wij genoten van prosecco en diverse begeleidende gratis! hapjes.

27 juli 2016 beoordeeld

Telkens we er voorbij kwamen, een ijsje gegeten en nooit werden we teleurgesteld. Ook lekkere koffie !

17 juli 2015 beoordeeld

Heel lekkere ijs ! je kunt op het plein aan tafel gaan zitten en genieten. Het is daar heel levendig met allerlei mensen uit het dorp/stadje. Na enkele avonden daar te hebben genoten, heb je indruk dat je erbij hoort.

26 mei 2015 beoordeeld

Eigen gemaakt gebak (patisserie) en fantastisch lekker ijs. Heerlijke koffie op het terras achter de zaak.

22 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfgemaakt ijs en lekkere koekjes. Achterin de zaak kun je zitten en er is een binnentuin. Ze hebben ook kleine broodjes. Vriendelijke bediening die een beetje engels spreekt.

Reizigers die Caffè del Teatro Urbania bekeken, bekeken ook

Urbania, Province of Pesaro and Urbino

In Caffè del Teatro Urbania geweest? Deel je ervaringen!