“Lekkere pizza”

Ristorante Pizzeria La Loggia
Geclassificeerd als nr. 3 van 22 Restaurants in Urbania
Keukens: Italiaans
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza en aardige bediening! Schappelijke prijs voor de pizza's, daarnaast hebben ze ook nog een gewone kaart. Ook deze gerechten zagen er prima uit, voor wat wij zagen op de tafels naast ons.

Ligt in het centrum van Urbania en is makkelijk te vinden.

20 juli 2017 beoordeeld

Verse ingrediënten op een klassieke wijze gepresenteerd zonder extra , maar zeer goede smaak. Het restaurant heeft 2 menukaarten, 1 met pizza's en huiswijnen en een tweede met bereidingen en wijnenper fles.. Tonijn was vers en bleu-chaud perfect gegrild.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en originele pizza's. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Ook mogelijkheid om op terras te zitten.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten omdat het restaurant waar we naartoe wilden (Tintoria) gesloten was.
Leek op eerste oog aardige pizzeria.
Bestelden beide een pizza , maar vonden deze weinig smaakvol.
Niet de bodem die gewend bent in Italie en ook geen smaakvolle topping.
Bediening was ook traag.
Kwam bij dat de lokale jeugd daar om de 5 minuten in en uit liep, wat erg onrustig overkwam.

12 juni 2016 beoordeeld

Het restaurant op zich is niet echt gezellig, doet een beetje kantineachtig aan.
Het eten is echter prima en het personeel zeer vriendelijk.

Reizigers die Ristorante Pizzeria La Loggia bekeken, bekeken ook

Urbania, Province of Pesaro and Urbino

In Ristorante Pizzeria La Loggia geweest? Deel je ervaringen!