“Heerlijk - Warm gevoel”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne locatie, heerlijk vers eten, ontzettend vriendelijke bediening. We werden echt in de watten gelegd en hebben genoten van een heerlijke avond bij casa della Tintoria

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk, gezellig, mooi terrras. Groenten rechtstreeks uit de tuin! Niet te duur. Een aanrader!

20 oktober 2016 beoordeeld

heel leuk restaurantje volgepropt met brocante spullen. eten goed kwaliteit familierestaurant. kinderen konden scharrelen om en rond de moestuin, daar had je geen omkijken naar. Jammer van de vlooien of grondmuggen, ben helemaal lek gestoken tijdens de lunch; neem geen tafeltje in de tuin, maar op het terras! de tweede keer dat we hier aten lieten ze ons halverwege een beetje in de steek. we wilden nog meer bestellen, maar er kwam niemand meer. dus hebben we hen een paar keer gehaald en daarna zonder koffie de rekening gevraagd. was wel vreemd, want eerder waren ze allervriendelijkst.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij Casa della Tintoria.
Taal was ff een dingetje omdat ze zonder menukaart werken. De kok bood hulp met zijn vertaling.
Vooraf hadden we een mix van alle antipasta. Heerlijke kleine gerechtjes. Daarna volgde ook nog een salade. Was voor ons iets te veel.
Als hoofdgerecht hadden we konijn. Die was verrukkelijk! Daarna nog een dessert met chocola. Al met al een mooi diner.

12 juni 2016 beoordeeld

We hebben hier 2x voortreffelijk gegeten voor zeer redelijke prijzen.
Donatella, de eigenaresse kookt met ingrediënten die rechtstreeks uit de natuur komen.
De tafels zijn prachtig gedekt met een heel mooi servies. Donatella is een charmante en bijzondere gastvrouw. De top in Urbania !

Reizigers die Casa della Tintoria bekeken, bekeken ook

Urbania, Province of Pesaro and Urbino

In Casa della Tintoria geweest? Deel je ervaringen!