“Matig”

20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Restaurants in El Port de la Selva
Keukens: Mediterraan
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Getrokken door mooie foto vanaf terras met uitzicht op de baai. Bleek nu vol te staan met autos. Salade met chevre vooraf, wat zoet, brrr, honig en de rest. Hoofd tarbot was ok. Partner bietensoep vooraf, was lekker. Hoofdgerecht droge tong. Witte wijn 2cv (heb zelf een eend, leek me leuk) 2018, maar eeg geel, vlak van smaak, geen fruit, beroerd.

Datum van bezoek: september 2019
DireccionHoteles, recepción van Monterrey, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for giving your rating and we regret that your experience in our restaurant has not been as positive as you had thought. We take note of your observation in order to improve our service. Best regards. Celia

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Obers liepen steeds tussen de tafels door om maar zo snel mogelijk de gerechten te wisselen. Dit werd duidelijk toen ik nog al lang over mijn vissoep deed. Ober stond al enige tijd achter mij met nieuw couvert. Toen ik klaar was werd er meteen opnieuw gedekt en werd het hoofdmenu er neer gezet. Deze was koud en heb deze ook mee terug gegeven. Slechte ervaring dus.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht/tapas namen wij de coquilles, heerlijk!!! Echt een aanrader!
Zeer lekkere verse visgerechten. Voor ieder wat wils! De rosé is heel lekker (per glas dus ik denk dat het de huiswijn zal geweest zijn)

Datum van bezoek: juli 2018
DireccionHoteles, Dpto. Recepción van Monterrey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw commentaar op TripAdvisor.
Het is ons een genoegen dat U genoten heeft van uw maaltijd in ons restaurant Monterrey.
Onze vis wordt dagelijks vers aangebracht en de wijn die men per glas besteld is inderdaad onze huiswijn.
Onze medewerkers en ons management voelen zich beloond en aangemoedigd door de tevredenheid die we onze klanten in Monterrey kunnen bieden.
Hopende U een nog een keer te mogen begroeten in ons restaurant bij Uw volgende bezoek aan El Port de la Selva.

3 augustus 2018 beoordeeld

Mocht je in de buurt zijn, je hebt bijvoorbeeld Cadaqués bezocht, dan kun je hier heerlijk even ontspannen en genieten van zeer goed eten. Personeel is zeer attent, vriendelijk en ze hebben plezier in hun werk. Eten is van zeer goede kwaliteit. Als het nog op de kaart staat dan zou ik de sea bass in salt crust nemen. Wij komen zeker weer terug...

Datum van bezoek: juli 2018
DireccionHoteles, Dpto. Recepción van Monterrey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste Mhr. Frank,

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant met terras vlak bij het strand van pt. de la selva , goed verzorgd , prima prijs- kwaliteit verhouding , vlotte bediening.

Beste Mhr. Paul,

Met vriendelijke groeten - Natascha - Monterrey

Reizigers die Monterrey bekeken, bekeken ook

Cadaqués, Costa Brava

In Monterrey geweest? Deel je ervaringen!