“Sfeervol en stijlvol huis in landelijke omgeving”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

MarcK-46
Utrecht
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
“Sfeervol en stijlvol huis in landelijke omgeving”
Beoordeeld op 22 maart 2018 voor een verblijf in september 2017

Bij aankomst werden we door Nicole en haar man werden we hartelijk en prettig ontvangen. Dit huis is prachtig gelegen onder Brugge, tussen bos en mailvelden. Goed verstopt, maar met de goede aanwijzingen van Nicole hebben we het toch makkelijk gevonden. Behalve de verhuurders - die op 50 meter wonen - heb je geen naaste buren. Via een paadje loop je naar een supermarkt op ongeveer 500 meter. Het huis is prachtig afgewerkt, stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien zoals een ruime keuken met afwasmachine, tv/blu ray speler, allesbrander, vloerverwarming en Turks stoombad. Boven zijn twee slaapkamers en op de tweede verdieping is een ruime slaapzolder. De tuin is ruim en biedt veel privacy. We hebben het er enorm naar onze zin gehad.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 mrt 2018
Dank je wel voor je reactie. We zien elkaar hopelijk nog eens terug.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren