Beoordeling van Appartamento Heritage

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Sandra K
1 beoordeling
“Smerige, uitgewoonde en stinkende vakantiewoning”
Beoordeeld op 23 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Onlangs bij Novasol deze vakantiewoning geboekt IVG341 te Roe Volciano, dichtbij Salò aan het Gardameer. Bij aankomst (juli 2019) bleek het huis vies, stinkend naar schimmel, vochtig, smerige matrassen en beddengoed, rotzooi in de tuin, vieze oude tuinmeubels, afval in plantenbakken, een BBQ zo smerig heb je zelden gezien. Ik zoek mensen die ook in DIT HUIS zijn geweest. Hadden jullie ook zulke slechte ervaringen? En wat heeft de reisorganisatie hieraan gedaan? Ik hoor graag jullie reacties.

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Roe Volciano

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren