Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

La Collina(Posada)
  • Restaurant
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit voelt alsof ze steeds verder zijn gegroeid en toen net te groot werden. Niet echt een agri turismo. Meer en hotel. Verschillende gebouwen met basis kamers. Lopende band restaurant met matig eten. Wel lekker zwembad en vlak bij zee. Maar beetje sfeerloos.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele grote agriturismo. Eigenlijk heeft het niks meer met agriturismo te maken zo groot schalig. We hadden er een zeer eenvoudige schone familiekamers voor 2 personen. De receptie ligt in hoofdgebouw wat voor personen die geen conditie hebben moeilijk is. Het is een zeer steile helling.
Je kunt s'Avonds mee eten voor €25 pp. Inclusief fles wijn en fles water en 3 gangen menu. Vooraf salade buffet waar je snel bij moet zijn want op is op.
Wij zouden dat niet meer doen. Ook omdat je een uur later weer buiten staat. Gaat razend snel.
Voor gezinnen is er ook een zwembad bij de appartementen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld

Op zich een hele mooie locatie met een geweldig uitzicht. Locatie is echter zeer populair voor bruiloften en die komen zeker 2x per week voor. Daardoor is er herrie van 07.00 tot 03.00uur (de gehele dag dus!), kan je je auto onderaan de berg parkeren (stuk lopen) en is er geen oog meer voor de hotelgasten. Het ergste was nog dat we het overgebleven stokbrood van het feest van de bruiloft de avond ervoor, als ontbijt voorgeschoteld kregen. De housekeeping was overigens fantastisch.

Kamertip: neem niet kamer 209. Zit recht boven de keuken.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
20 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzicht - in een woord schitterend. Volop in expansie worden er nog een paar gebouwen bij gepland. Ook het hoofdgebouw is schitterend maar ... . Wij werden gedeponeerd in een klein kamertje - proper OK - maar geen uitzicht op de prachtige omgeving integendeel enkel een klein raampje op een binnenplaatsje - kan er nog mee leven ... maar. Het zwembad was leeg wegens ja ... onderhoud ? . Ontbijt was eerder kamperen in een soort bar waar op een tafeltje amper iets om te eten viel te rapen. Op onze vraag waarom wij, terwijl er op de site zo een mooie kamers geëtaleerd worden, in een soort achterafkamertje werden gedeponeerd terwijl er amper gasten waren kregen wij als antwoord dat er in het hoofdgebouw een probleem was met het water. Hopelijk geraken deze groeiproblemen opgelost - voor èèn dag als doortripstopplaats was dit niet erg maar ik mag er niet aan denken om hier in die omstandigheden een week te vertoeven. Maar nogmaals WOW - wat een uitzicht en als alles naar behoren werkt zeker een toplokatie.

Verbleef: april 2015
30 juli 2014 beoordeeld

Deze agriturismo was niet wat we verwacht hadden. Er zijn veel meer kamers dan dat de website doet uitschijnen, het ontbijt en het vooral het restaurant zijn eerder het kaliber van een hotel met dus veel gasten en iets meer kabaal. Verwacht wat dat betreft dus geen rustige aangelegenheid.

Niettegenstaande hebben we toch genoten van ons verblijf. De kamer was perfect in orde en lag helemaal bovenaan de berg (je moet dus wel iedere dag de heuvel op en af). Het eten was bijzonder goed en ook al was het grote restaurant goed gevuld, de bediening was zeer vlot.

De eigenaars zijn altijd aanwezig en helpen ook altijd mee. Ze doen ook de moeite om je tips te geven voor uitstappen. Dus wat dat betreft heb je wel de service van een agriturismo. De cappuccino wordt bijvoorbeeld nog zelf gemaakt en komt niet uit een machine.

Tijdens ons verblijf waren de meeste gasten uit Duitsland. Dit vonden we een beetje jammer omdat we altijd graag tussen de Italianen zitten (vandaar ook onze keuze voor agritusmo's). De familiale en huiselijke sfeer was hierdoor niet aanwezig.

Samengevat: Een mooie accommodatie, mooie kamers en een heel goed restaurant. Maar eerder een hotel-gevoel. Toch zeker een aanrader.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie