“Lekkere plek voor kort verblijf”
Beoordeling van Su Vrau

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Su Vrau
Beoordeeld als nr. 2 van 9 bijzondere accommodaties in Posada
7 augustus 2017 beoordeeld

Al in vele beoordelingen aangegeven, maar ik zocht ook naar het bijzondere van een Agriturismo. Of is het een hotel? Onze kamers, in het hoge gebouw bij het zwembad, waren wat verouderd. Wel schoon. Het uitzicht was prachtig. Overdag is er helaas weinig te verkrijgen. Het barretje bij het zwembad zou zeker einde middag een goede omzet kunnen draaien, maar nu staat er alleen een automaat met chips en frisdrank. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en avondeten zijn goed. Door meer aanwezig te zijn bij het zwembad, muziekje, drankje, hapje wordt het al snel sfeervoller.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit voelt alsof ze steeds verder zijn gegroeid en toen net te groot werden. Niet echt een agri turismo. Meer en hotel. Verschillende gebouwen met basis kamers. Lopende band restaurant met matig eten. Wel lekker zwembad en vlak bij zee. Maar beetje sfeerloos.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele grote agriturismo. Eigenlijk heeft het niks meer met agriturismo te maken zo groot schalig. We hadden er een zeer eenvoudige schone familiekamers voor 2 personen. De receptie ligt in hoofdgebouw wat voor personen die geen conditie hebben moeilijk is. Het is een zeer steile helling.
Je kunt s'Avonds mee eten voor €25 pp. Inclusief fles wijn en fles water en 3 gangen menu. Vooraf salade buffet waar je snel bij moet zijn want op is op.
Wij zouden dat niet meer doen. Ook omdat je een uur later weer buiten staat. Gaat razend snel.
Voor gezinnen is er ook een zwembad bij de appartementen.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld

Op zich een hele mooie locatie met een geweldig uitzicht. Locatie is echter zeer populair voor bruiloften en die komen zeker 2x per week voor. Daardoor is er herrie van 07.00 tot 03.00uur (de gehele dag dus!), kan je je auto onderaan de berg parkeren (stuk lopen) en is er geen oog meer voor de hotelgasten. Het ergste was nog dat we het overgebleven stokbrood van het feest van de bruiloft de avond ervoor, als ontbijt voorgeschoteld kregen. De housekeeping was overigens fantastisch.

Kamertip: neem niet kamer 209. Zit recht boven de keuken.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
20 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzicht - in een woord schitterend. Volop in expansie worden er nog een paar gebouwen bij gepland. Ook het hoofdgebouw is schitterend maar ... . Wij werden gedeponeerd in een klein kamertje - proper OK - maar geen uitzicht op de prachtige omgeving integendeel enkel een klein raampje op een binnenplaatsje - kan er nog mee leven ... maar. Het zwembad was leeg wegens ja ... onderhoud ? . Ontbijt was eerder kamperen in een soort bar waar op een tafeltje amper iets om te eten viel te rapen. Op onze vraag waarom wij, terwijl er op de site zo een mooie kamers geëtaleerd worden, in een soort achterafkamertje werden gedeponeerd terwijl er amper gasten waren kregen wij als antwoord dat er in het hoofdgebouw een probleem was met het water. Hopelijk geraken deze groeiproblemen opgelost - voor èèn dag als doortripstopplaats was dit niet erg maar ik mag er niet aan denken om hier in die omstandigheden een week te vertoeven. Maar nogmaals WOW - wat een uitzicht en als alles naar behoren werkt zeker een toplokatie.

Verbleef: April, 2015
30 juli 2014 beoordeeld

Deze agriturismo was niet wat we verwacht hadden. Er zijn veel meer kamers dan dat de website doet uitschijnen, het ontbijt en het vooral het restaurant zijn eerder het kaliber van een hotel met dus veel gasten en iets meer kabaal. Verwacht wat dat betreft dus geen rustige aangelegenheid.

Niettegenstaande hebben we toch genoten van ons verblijf. De kamer was perfect in orde en lag helemaal bovenaan de berg (je moet dus wel iedere dag de heuvel op en af). Het eten was bijzonder goed en ook al was het grote restaurant goed gevuld, de bediening was zeer vlot.

De eigenaars zijn altijd aanwezig en helpen ook altijd mee. Ze doen ook de moeite om je tips te geven voor uitstappen. Dus wat dat betreft heb je wel de service van een agriturismo. De cappuccino wordt bijvoorbeeld nog zelf gemaakt en komt niet uit een machine.

Tijdens ons verblijf waren de meeste gasten uit Duitsland. Dit vonden we een beetje jammer omdat we altijd graag tussen de Italianen zitten (vandaar ook onze keuze voor agritusmo's). De familiale en huiselijke sfeer was hierdoor niet aanwezig.

Samengevat: Een mooie accommodatie, mooie kamers en een heel goed restaurant. Maar eerder een hotel-gevoel. Toch zeker een aanrader.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
2 september 2012 beoordeeld

Verbleven hier 6 nachten eind augustus met gezin met 2 kinderen (5 en 7 jaar). Het was mogelijk om 2 kamers naast elkaar te krijgen met balkon met 1 gezamelijk halletje: zeer prettig (kamer 1 en 2). Verblijf op basis van half pension. Ontbijt niet bijzonder, maar oke. Avondeten vanaf 19.30 uur goede kwaliteit en alles vers. Antipasta, pasta, vlees of vis en dessert. Omdat dit voor onze kinderen toch beetje laat is, hebben we 1 avond gevraagd of zij een pastaatje om 19 uur konden krijgen en dat was geen probleem. Eigenaren erg vriendelijk! Aanrader om naar toe te gaan en in de buurt zijn prachtige stranden, waarbij helder water en langzaam aflopende zee. Mooi zwembad. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zouden hier zeker naar terug gaan!

Verbleef: Augustus, 2012, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Posada in overweging
op 160,7 km afstand
La Quercia della Gallura
nr. 1 van 7 in Luogosanto
151 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Su Vrau geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Su Vrau

Adres: Localita Su Vrau 1, 08020, Posada, Sardinië, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Sardinië > Province of Nuoro > Posada
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 9 bijzondere accommodaties in Posada
Prijsklasse: € 42 - € 167 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Su Vrau 3*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Su Vrau met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?