Beoordeeld op 4 januari 2019

Fantastisch deze plaats erg origineel zo uit de oud Engelse tijd ook inpandig met erg vriendelijke ontvangst. In Agulhas een aanrader. Lekker gegeten en ontbijt. Prima veilig parkeren met uitzicht over de zee. Een drankje zelf even bijschrijven zodat dit de volgende dag kan worden afgerekend in vol vertrouwen. De volgende dag naar het light house en een prachtig punt waar de Atlantische oceaan de Indische oceaan ontmoet. Uitstekend bereikbaar en een must see. Daarna op weg naar Bredasdorp en omhoog naar Robertson.

Datum van verblijf: december 2018
PhilFenwick, Owner van Agulhas Country Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your kind words, we are thrilled that you enjoyed your stay with us.
We hope to host you again in the future.

Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Met 10 kamers is dit een leuk familiehotel. Goede kamer met balkon met uitzicht op de oceaan. Heerlijk uitgebreid ontbijt en optioneel een keuze uit twee menu’s voor het diner. Drie dagen hier verbleven en even zoveel keer hier ‘s avonds gegeten: uitstekend. Verder weinig goede restaurants in het kleine Algulhas. WiFi kan worden verbeterd: niet altijd even sterk beschikbaar.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Leuk verblijf in Agulhas, de kamers hebben allemaal uitzicht op zee.
De kamers zijn groot en de bedden heerlijk. Het ontbijt is prima en voldoende.

In de avond kun je beneden in het restaurant een vast menu reserveren.
Herrlijk

Ik vind alleen dat de onderhoud net iets beter zou kunnen. Alleen het bij elkaar rommelen van oude/antieke spullen maken nog geen sfeer. Ook is het weghalen van stof/plakkerigheid op tijd wel eens aan te bevelen. (Direct aan zee zeker veel werk dat snap ik)

Al met al prima

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 21 mei 2016

Hebben genoten. Was een uitstekende locatie, vooral het uitzicht was heel bijzonder. De service van het personeel was heel persoonlijk. Het eten was bijzonder smaakvol en uitstekend verzorgd. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 18 maart 2016

Dank dat we op het allerlaatste moment de 2 bruidssuites konden gebruiken en speciale dank aan Peter de duizendpoot en onvervangbare rechterhand van de directie, hij heeft alle eigenschappen om het de gast naar de zin te maken.

Kamertip: De bruidssuites waren zeer comfortabel en rustig
Datum van verblijf: februari 2016