“Spacious!”

Beoordeling van African Palm Blue

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Spacious!”
Beoordeeld op 13 december 2017 voor een verblijf in september 2017

Heerlijk verblijf gehad in een wel zéér ruime, prachtige, nieuwe cottage, gelegen in een rustige omgeving. Perfecte uitvalsbasis om van hieruit Kaapstad en de wijde omgeving te ontdekken. Je kan bij gastvrouw Katia en gastheer Thierry met al je vragen terecht, niets is hen teveel om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Ze bieden tevens op maat gemaakte tours aan waar we dan ook gebruik van hebben gemaakt en deze was, zoals alles, werkelijk fantastisch! We komen volgend jaar graag terug! Bedankt!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Home away from home”
Beoordeeld op 13 december 2017 voor een verblijf in november 2017

De vrijstaande cottage is een echt huis op zich. Wij verbleven er met ons 2 maar er is meer dan voldoende ruimte om er met 4 te verblijven. De open keuken is zeer goed uitgerust en voorzien van alle comfort (ijskast, diepvries, microgolf, groot gasvuur, afwasmachine, servies, bestek, waterkoker, ...).
De badkamer heeft een zalige regendouche en het water is super qua druk en heerlijk warm. Er zijn 2 toiletten wat heel handig is. De slaapkamers beschikken beide over een zeer groot en comfortabel 2-persoonsbed. En er is veel kastruimte aanwezig. De living met flatscreen tv en een soort digibox is meer dan voldoende. Er is ook een gezellig kacheltje voor de koude avonden.
Tot slot het privé terras en gemeenschappelijk zwembad zijn de kers op de taart. Katia en Thierry zijn super en staan je bij met raad en daad indien je dat wenst.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 dec 2017
Dank u wel Katja en Ilse , was leuk jullie hier bij ons te hebben .
groetjes Katia
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren