“Lekker authentiek”

Geclassificeerd als nr. 9 van 64 Restaurants in Noci
Keukens: Italiaans, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker authentiek restaurant. Enkel savonds pizza te verkrijgen. Heel goede prijs kwaliteit. Wij namen de streekgerechten en hebben er geen spijt van gehad

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de beoordelingen zijn we hier gaan eten en het was inderdaad top! Bediening is erg vriendelijk en het eten was heerlijk! Tevens mooie locatie, een echte aanrader dus!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier in een sfeervol Italiaanse straat bij de kerk. Service, eten, locatie en prijs allemaal top! Best restaurant so far.

15 juni 2017 beoordeeld

lekker eten voor een matige prijs. Prima service: zeker een aanrader. typische keuken van de regio, zeker doen!

1 juni 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten,door de antipasta met de smaken van de streek te nemem ,waren we helemaal verrast,wat een fijne keuken ,door ons erg gewaardeerd,de pizza was zalig,de verschillende smaken ontplofte in de mond,de bediening was zeer vriendelijk,we kregen als afsluiter een likeurtje met zalige chocolade pralines .
Mille grazie la cena era buonissimo!!!!

Reizigers die PiazzAntica bekeken, bekeken ook

Noci, Province of Bari

In PiazzAntica geweest? Deel je ervaringen!