Johan N

Wat een fijne vakantieweek.

Beoordeling van B&B Villa Lavanda
5,0 van 5 bollen5 okt 2020 beoordeeld
In september heb ik een week gelogeerd in B&B Villa Lavanda, gelegen in een agrarische omgeving nabij Noci in de Puglia streek.
Eigenaresse Jenny zorgt er persoonlijk voor, dat je verblijf daadwerkelijk vakantie wordt. Je verblijft in een ruime, schone kamer met klimaat controle. Alles is aanwezig in de badkamer of douche.
's Morgens begint de dag met een uitgebreid ontbijt, dat afhankelijk van de weersomstandigheden buiten of binnen geserveerd wordt.
Op de kamers zijn uitgebreide toeristische info mappen aanwezig, waar de plaatsen in de omgeving gedetailleerd zijn beschreven, voorzien van fraaie foto's en wetenswaardigheden. Zo vind je o.a. waar de leuke restaurantjes te vinden zijn. Verder geeft ze je nog persoonlijk allerlei tips over plaatsen die je wilt bezoeken. Heb je maar beperkte tijd tot je beschikking, dan wordt het lastig om een keuze te maken tussen al die bezienswaardigheden. In samenwerking met andere B&B's in de buurt, worden in het weekend 's middags en/of 's avonds etentjes georganiseerd. Hierbij worden locale, verse ingrediënten gebruikt, waarmee een diversiteit aan hapjes worden bereid. Daarbij een heerlijk wijntje en het etentje is een waarlijk culinair genoegen.
Ik heb genoten van een heerlijke vakantieweek in Villa Lavanda, met dank aan Jenny.
Johan Nelissen, Geldrop (NL).
Datum van verblijf: september 2020
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jenny Stolk, Eigenaar van B&B Villa Lavanda, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 okt 2020
Ik zeg met dank aan jou Johan!
Je was een prettige gast die ook echt wist te genieten van Puglia en van je verblijf hier.
Ik hoop zeker dat je in de toekomst nog een keer terug komt om de rest te zien en misschien ook de excursie met de dolfijnen te doen. Die is heel erg de moeite waard kan ik je uit eigen ervaring zeggen, maar moet geruime tijd tevoren worden besproken. Als je de volgende keer komt, moeten we dat echt regelen.

Tot ziens hier bij Villa Lavanda in Puglia Johan.
8.5 km van B&B Villa Lavanda
    8.9 km van B&B Villa Lavanda
    Roomservice
    Meer hotels in Noci bekijken
    Beoordeeld op 12 maart 2020

Prachtige locatie. Jenny weet heel veel over de regio en kan je veel tips geven over mogelijke uitstapjes. Uitzicht op de tuinen en de omgeving vanaf de terrassen is prachtig. Elke avond een adembenemende zonsondergang. Er zijn veel extra’s zoals ochtendjassen, guest lounge met TV en gratis koffie en thee, en een föhn in de badkamer .Zeker de moeite van een bezoek waard. Op de kamer ligt een handige info map met informatie over de plaatsen die je kunt bezoeken. Alle kamers hebben een andere inrichting. In de buurt zijn veel restaurantjes. Kortom, een plek waar jij je niet zo snel zal vervelen.

Datum van verblijf: februari 2020
    VillaLavanda, Eigenaar van B&B Villa Lavanda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Beste A.

heel blij met je mooie beoordeling.
    Ik hoop dat je plannen niet veranderen en je in het najaar terug zal komen om meer van de regio te zien en misschien zelfs zal gaan kijken of je met mijn hulp hier een leuk vakantiehuis kunt vinden.

Dat is een mooi alternatief voor sparen, wat tegenwoordig niets meer oplevert en bovendien: het is hier prachtig, je zult er zelf ook heel veel plezier aan hebben.

Er is ook nog veel moois hier in Puglia dat je nog niet gezien hebt en ook in het najaar kun je doorgaans nog in zee zwemmen tot rond 22 oktober.

Tot ziens,

Beoordeeld op 26 november 2019

Tijdens mijn bezoek aan B&B Villa Lavanda genoten van de prachtige omgeving. De B&B ligt op een hele centrale locatie om Puglia te ontdekken. Alberobello, de hoofdstad van de Trulli, ligt bijvoorbeeld maar op een klein halfuurtje rijden. Het gastendiner is een aanrader, heerlijke locale gerechten en je gaat met een goed gevulde maag naar bed. Fijne kamer waar je je even lekker kan terug trekken om na te genieten van je dagje uit. De kamer had een zitje en een badkamer ensuite en genoeg kastruimte. Jenny, de gastvrouw, is enorm gastvrij en weet gigantisch veel van de streek. Er is een gastenlounge waar je Nederlandse TV kunt kijken en koffie en thee kan zetten. Ook heeft ze hier een koelkast/honesty-bar vol fris, wijn en bier, wat je aan het einde van je verblijf bij Jenny kan afrekenen.

Datum van verblijf: oktober 2019
    Jenny S, Eigenaar van B&B Villa Lavanda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Wat en fijne beoordeling!
    Hier ben ik echt blij mee en je laat de voordelen van een verblijf in Villa Lavanda mooi zien aan onze toekomstige gasten. Ik hoop dat je in de toekomst terug zult komen en dan ben je weer van harte welkom hier!

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Prima uitvalsbasis om Puglia te ontdekken. Gastendiner met de andere gasten was leuk en heerlijk. B&B ligt midden tussen de trulli’s. Aardige en vriendelijke gastvrouw. Eigen auto is een must. Fiets en of openbaar vervoer is geen optie.

Datum van verblijf: augustus 2019
    Jenny S, Eigenaar van B&B Villa Lavanda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Dank voor de complimenten. Inderdaad een eigen auto is een must, maar dat is hier overal in Puglia. Tenzij je veel tijd hebt en met de trein en busverbindingen toe kunt. Het was fijn jullie als gasten te hebben en we zullen jullie met plezier terugzien voor onze kookworkshops met aansluitend diner!

Beoordeeld op 22 mei 2019

Tijdens ons kort bezoek van 4 dagen aan Puglia hebben we een heerlijk verblijf gehad in de mooie B&B van gastvrouw Jenny. Door de centrale lokatie in Puglia kun je van hieruit gemakkelijk de diverse mooie plaatsjes en plekjes bezoeken, meer dan de moeite waard en alles op vrij korte afstand (max. 50 km).
    Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar meer dan goed, met elke dag wat anders en was voor ons prima. Leuke kamer, badkamer en gastenruimte. Grote ''woonkamer'' met terrasjes aan voor- en achterzijde.
    Gastvrouw is erg attent en kan je van goede tips voorzien !

Al met al

Datum van verblijf: mei 2019
    Jenny S, Eigenaar van B&B Villa Lavanda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Lieve Gasten,

dank voor jullie beoordeling.
    Ik zag hoe jullie van de streek genieten en enk dat er nog veel te ontdekken is voor jullie.
    Bij een volgend bezoek aan Puglia zie ik jullie graag terug als gasten.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Erg genoten hier. Gastvrouw Jenny weet veel over de omgeving en eten bij Masseria Vecchia Mastro Marco op aanraden van Jenny was heerlijk.
    Daarnaast iedere morgen een goed en uitgebreid ontbijt.
    De kamer is groot en schoon en heeft een comfortabel bed.

Datum van verblijf: juli 2018
    Jenny S, Eigenaar van B&B Villa Lavanda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Bedankt lieve gasten!
    Het was een genoegen jullie te hebben en je enthousiasme te zien voor het schone Puglia.
    Hopelijk komen jullie nog eens terug om meer van de streek te zien.