Beoordeeld op 3 november 2017

Gezellige B&B op een superlocatie! Gastheer runt deze B&B met zijn moeder en zij doen écht fantastisch werk! Goed uitzicht op de Etna zoals beloofd en voor de gastheer Giovanni is écht niets te veel! Excursie naar de Etna? Werd geregeld en we kregen gratis bergschoenen te leen ook nog. Excursie via het treintje rond de Etna? Tips hoe te gaan en hoe en wat met eigen auto. Op zoek naar een supermarkt? Vele tips. Ook het verblijf zelf is super! Het ontbijt is meer dan GOED!! Heerlijke croissants met of zonder vulling, alleen zoet of hartig? Of beide? Alles kan hier. En ook heerlijke thee of cappuccino en sappen verkrijgbaar zodat je voorlopig geen last had van een knorrende maag! Nogmaals: zoek je een mooie en goede B&B: dan heb je deze nu gevonden!! Ook de kamers superschoon en netjes, hygiëne staat hier bovenaan op het lijstje!! Wij gaan hier zeker nog eens terug!!

Kamertip: Super uitzicht op de Etna en voor ons een supergroot balkon! Heerlijk!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 september 2017

De locatie was super, de service was uitmuntend! Overal was (gratis) informatie over beschikbaar, afhankelijk van de activiteiten werden tips gegeven en was er materiaal beschikbaar om te lenen. Dit was een geweldige vakantie, voor een groot deel te danken aan onze gastheer!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gezellige B&B op een schitterende locatie, met zicht op zowel de smeulende Etna als de helderblauwe zee. Giovanni kent de kneepjes van zijn vak; hij was de perfecte gastheer voor onze trip door Sicilië.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Deze b&b was beter als verwacht. Goed uitzicht op de Etna en een hele vriendelijke en behulpzame gastheer.
De b&b was heel erg mooi, een hele geote tuin, prima zwembad en een lekkere plek om te relaxen. Ook worden er drankjes geschonken die bij het zwembad genuttigd kunnen worden.
Het ontbijt is perfect. Aan alles is gedacht en zelfs zelfgemaakte jammen en marmelade staan op tafel. Er is een keuze uit zoet en hartig en allebei zijn ze heerlijk. Ruime keuze aan broodjes, zoetigheid en fruit dus voor ieder wat wils.
Al met al een echte aanraden voor een b&b dicht bij de Etna en andere plaatsen in de omgeving!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 juni 2017

Wát een prachtig landgoed! Heerlijk zwembad om af te koelen..de lange oprijlaan, prachtige bloemen,planten.kersenbomen,olijfbomen..
Mijn man en ik hebben genoten van de rust...en het ontbijt, omg zoveel lekkers! Eigen gemaakte kersenjam,heerlijk! De verse kersen iedere morgen.jammie en de omelet die de eigenaar zelf bakte met kaas en ham, wat jij maar wilde...niks was te veel,cappuchino...

Hier kom ik nog een x vakantie houden, appartement ,kamer waren super en schoon..

Ik kan het iedereen aanraden,..je krijgt er geen spijt van en dan...dan wil je net als mij en vele anderen straks weer terug.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner