“Geweldige tent!”
Beoordeling van Gli Amici di Milo

Gli Amici di Milo
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Milo
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buten hadden we onze twijfels maar binnen waren die direct verdwenen. Wat hebben we heerlijk gegeten! Segio is een zeer vriendelijke gastheer die wel van een beetje plagen houdt. Top restaurant!

3 november 2017 beoordeeld

Mocht je niet van wijn houden zou ik het laten hier te gaan eten! Ober ronduit onbeschoft omdat wij geen wijn namen.
Bovendien werden vaste klanten eerst geholpen aan hun hoofdgerecht en hadden wij koude pasta!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk. Vooral de antipasta pakken. Helemaal super. De speciale pasta's waren super, echter de spaghetti was zeker lekker, enkel saai qua opmaak en smaak niet bijzonder.
Voor de rest...leuke gastheren helemaal super...maken er een feestje van. Voor herhaling vatbaar!

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. De gastheren zijn erg gastvrij en doen hun best om een beetje Engels te spreken. Er was zelfs een vertaalde Engelse kaart beschikbaar. De antipasti was top, allemaal lekkere hapjes waaronder een aantal dingen die we nog niet eerder hebben geproefd. De pasta en risotto waren heerlijk, we hebben er van genoten. De huiswijn vloeide rijkelijk en was erg lekker. Bij het dessert kwamen de flessen grappa op tafel, die bleken van het huis te zijn. De prijs viel ons erg mee, we waren samen €50 kwijt (3 gangen en veel wijn). Al met al een hele gezellige avond en ik kan dit restaurant echt aanbevelen!

Sergio G, Proprietario van Gli Amici di Milo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Grazie Stephanie per le belle parole.....speriamo di riavervi qui con noi a Gli Amici di Milo per altre serate belle e spensierate.....
A presto!!
Sergio & Cati

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gastheer en ober, met Italiaans/Engels en handen en voeten besteld, antipasti was heerlijk, sfeer erg cosy!

Reizigers die Gli Amici di Milo bekeken, bekeken ook

Santa Venerina, Province of Catania

Zafferana Etnea, Province of Catania
Acireale, Province of Catania

In Gli Amici di Milo geweest? Deel je ervaringen!