“Dat duurt lang”

Geclassificeerd als nr. 12 van 89 Restaurants in Locorotondo
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen van het restaurant, maar het werd niet waargemaakt. Het voorgerecht van (kant en klare) kaas en salami was goed. Alleen niet zo goed te begrijpen waarom dit meer dan een uur op zich laat wachten.
Op het punt van opstappen kregen we onze pasta na meer dan anderhalf uur.
Het personeel is niet met de gasten bezig.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Wij hadden allebei pasta. Ondanks dat het er heel druk was kregen wij ons eten redelijk snel.

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi plekje. Zonder reservering toch een tafeltje gekregen. Aardige mensen, vriendelijke bediening. Een aanrader is de antipasto! Goede lokale wijn : Versosud.

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak op een prachtige plek.

Jammer dat ze de flessen water niet aan tafel openmaken, je krijgt het gevoel dat ze je voor de gek houden.

Personeel is wel vriendelijk maar doet erg gejaagd.

Eten is op zich goed maar je kan voor minder geld ergens anders beter eten.

Datum van bezoek: juli 2019
25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige gerechten op de kaart, zelf gekozen voor het dagmenu: zwarte ravioli gevuld met krabmoes op een bedje van verse groente met spekjes. Een verrassing voor de smaakpapillen.
Als dessert de super lekkere limoenmoes van het huis.

Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die U'Curdunn bekeken, bekeken ook

Locorotondo, Province of Bari

In U'Curdunn geweest? Deel je ervaringen!