“Annie's”
Beoordeling van Steinalm

Steinalm
Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Restaurants in Radstadt
7 september 2013 beoordeeld

Door onze huis eigenaresse kwamen we hier terecht.
Anders vind je het niet zo snel.
De producten worden allemaal zelf gemaakt en het liefst, zoals de eier pilze voor op de Holtzknechtbrod, plukken ze in het bos, vers.
Je moet even geduld hebben, want de keuken is klein, maar het wordt allemaal vers bereid.
Heerlijk, zo ook de Kaiserschmarrn, met de vliesbessensiroop als dorstlesser.
Complimenten aan Annie en haar man.

• Sfeer
Bedank L.D. W

30 augustus 2017 beoordeeld

16 juli 2017 beoordeeld

11 januari 2017 beoordeeld

2 augustus 2016 beoordeeld

Reizigers die Steinalm bekeken, bekeken ook

Radstadt, Salzburg

In Steinalm geweest? Deel je ervaringen!